Ik houd het niet meer bij, ik moet toch aankloppen bij onze oosterburen voor het kunnen kopen van special editions…Maar ik neem aan dat AD’s wel hun prijzen zelf bepalen en dus wat ze hebben ingekocht ook aanbieden tegen vaak oude prijzen (of korting geven). Er gaat toch een streep door de meeste Omega dealerschappen…
De 3861 saffier is bij S&C nu 8100:
kostte de 321SS al 15.700, dat is nu de prijs bij S&C:
Mooi, kruipt toch steeds dichter naar wat ik grijs heb betaald voor de 321.
mijn A11 50SS lijkt nu een koopje voor 9.1k tov een standaard Moonwatch die kaal wordt geleverd.
Niet dat ze er dit jaar eentje krijgen maar dat terzijde…
Bijzonder dat de Omega website achter blijft!
Wat dacht je van de ST1 en ST2 rond de 6K. Maarja, vroeger was alles beter?
Zeker, ik vind het trouwens erger dat ik nog niet meespeelde in de tijd van de witte Alaska, Apollo-Sojuz meteoriet en gemini 4. Die bleven zo lang liggen zoals ik vernomen heb dat er zelfs korting werd gegeven.
Zeker, daarom duik ik tegenwoordig maar blind op nieuwe releases, ook als ik niet helemaal overtuigd ben want anders zit je vast aan het grijze circuit en dat is nog erger
Waarde speedy kenners,
Weet iemand of de plaat vd 2022 versie pro Saffier versie (nieuwe band) uitwisselbaar is met de vorige sapphire sandwich versie (2018)?
Ik wil graag upgraden naar die met de nieuwe band, maar wil wel mijn mitsukoshi plaat over kunnen zetten.
Oh boy dit is mijn droom collectie. Alle speedy tuesdays naast de pro.
Maar de prijzen die ervoor gevraagd worden. Gaat hem nooit meer worden ben ik bang
Coole foto zo!
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar ik ken meerdere verzamelaars die het hebben gedaan.
De 1861 kast is sinds de 3570.50 (jaren negentig) niet veranderd.
Foto van Watchdaily.ru
Thanks! Ja het is jammer hoe alles steeds duurder wordt. Alhoewel sommige modellen wel iets zakken op het moment, zal het nooit meer zakken rond de retailprijs.
De 3861 heeft wel een nieuwe kast met nieuwe afmetingen. Dus ik vraag me af of de wijzerplaat van de 1861 daar dan inpast. Dat is volgens mij ook @willemC zijn vraag
Klopt idd, @Watchstick_81 ken je ook mensen die een plaat die nu in een 1861 speedmaster zit overgezet kan worden naar een 3861 speedmaster.
(Beide saffier)
Oeps! Verkeerd gelezen! De vraag over de band komt zo vaak langs dat ik het zelf heb aangevuld in mijn hoofd .
Volgens mij zijn de afmetingen van de lunette en alles erbinnen hetzelfde gebleven maar dat zegt niks over de wijzerplaatpoten, dus ik denk dat @Horloge24 hier antwoord op kan geven
Hmmm dat klinkt al niet veelbelovend dus ik zou het even afwachten, wellicht dat op Omega Forums er al mee geëxperimenteerd is?
Niet hieraan verbonden, maar de Ed White 321 band past niet (echt helemaal voor geen centimeter zoals mijn dochter zou zeggen) op de FOIS/CK2998 kast. Dat heb ik dan wel zelf laatst ondervonden
Deze blijft super nice!
Super Rory, hoe bevalt ‘tie?