Speedmaster only IV

Ja, nog even een maandje wachten.

1 like

Aarrgh, een maand kan soms heel lang duren.

1 like

Slik, de Canopus is nu €90,8k.

Hmm, zo heb ik er nog nooit naar gekeken, maar vind het wel een mooie vuistregel.

Overigens is dit een van de redenen dat ik eerder deze zomer een 3861 heb gekocht. Ik vond mezelf er eigenlijk nog niet ‘klaar voor’. Het geld was er wel, maar ik was eigenlijk nog niet zo ver om het er ook aan uit te geven. Heb het toch gedaan, mede omdat ik de prijsstijgingen voorzag en het psychologisch/financieel alleen maar lastiger zou worden. Amper twee maanden later is de eerste stijging een feit.

3 likes

Begrijp ik, en dat is ook een goede redenering.

Ik blijf nog steeds wachten op of de (bestelde) Datejust of de release van de Speedy Tuesday 3. Benieuwd welke eerder komt. :smiley: Beide is overigens geen optie. :neutral_face: :v:

Waar zie je dit? Ik zie nog de oude prijzen van de professional.

(Een oude) Datejust had ik al en droeg ik vrijwel dagelijks. Sinds de komst van m’n speedmaster niet meer :wink:

Ben ook erg benieuwd naar de ST3 en wat voor aparte features ze mee gekomen zijn.

Een speedmaster en een Datejust op jubilee is overigens wel de perfecte 2-piece collectie in mijn ogen. Maar ik snap dat het niet altijd én én kan zijn

1 like
1 like

Staat bij mij nog steeds 7600🙃

1 like

Bij mij ook als ik op de link klik

1 like

Snel een paar bestellen :money_mouth_face:

Ja daar heb je wel gelijk in, dat is een perfect setje. :ok_hand: Maar dan zou ik wel weer andere dingen weg moeten doen. :sweat_smile:

Erg benieuwd naar de ST3. Dat eerst maar even afwachten! De ST1 Alaska Tribute blijf ik erg tof vinden. De ST2 Ultraman wellicht een beetje te gemmick, maar dat is persoonlijk. Even afwachten wat het thema nu wordt.

1 like

10 likes

RJ en anderen laten er helemaal niks over los. Tijdens de GTG volgende maand wordt er ook niks over bekend gemaakt, dat wordt (gok ik) een nieuw X33. De “roddel” tijdens de GTG in Biel was dat het eind dit jaar zou moeten uitkomen, ook omdat het dit in 2022 10 jaar Speedy Tuesday is.

Ultraman is inderdaad gimmicky maar op afstand toch wel subtiel met een mooie knipoog naar het verleden.

10 likes

Als ik kijk zijn ze allemaal duurder.

Dan zal m’n 1861 nu ook wel 5% meer waard zijn :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Zeker. Extra stukje inflatie correctie.

Even je VPN uitzetten :wink:

Maar wat heeft het voor zin met vpn uit, dan krijg je prijzen van vóór vandaag die toch niet meer gehanteerd worden.

Waarom heeft Omega de prijzen dan voor Nederlandse ip’s nog niet aangepast? Zou het hier mogelijk dan uitgesteld zijn? Of waar haal jij de info vandaan?

Geen idee, ik neem aan dat de prijzen door heel Europa gelijk zijn aan elkaar, even afgezien van BTW verschillen. Was de vorige keer het ook niet een aantal dagen later pas doorgewerkt in de webwinkels van NL AD’s?