Heel erg bedankt! Dat was me het uitstapje vanuit België wel waard. Veel goede dingen over gehoord en inderdaad een top winkel! Nijmegen is ook mooi
Mooi en gelijk de juiste uitvoering
Aanraders voor een sailcloth strap?
Ik heb er geen ervaring mee, maar zie vaak Artem sailcloth straps genoemd worden als aanrader
Welkom bij de club! Ik heb de voorganger, 1861. Een echte grail voor mij! Veel plezier ermee, de Speedy zal ongetwijfeld de komende weken niet meer van je pols gaan
proficiat , geniet ervan
Voor mij inderdaad de juiste uitvoering! Eenvoud siert
Haha dankjewel! De andere horloges zullen eindelijk eens kunnen genieten van wat rust
Het nieuwe uurwerk, wijzerplaat met trapjes en de nieuwe metalen band hebben me overtuigd. Daarenboven wou ik een nieuwe Speedmaster die ik nooit zal wegdoen. En dat je deze met letterlijk iedere band kan dragen maakt het nog leuker!
Dankjewel! Het plezier van het dragen zit er standaard bijgeleverd
Wat een geweldig horloge!!
Het gaat wel snel en flink ophoog de laatste 2 jaar he.
Buiten de normale jaarlijkse prijsverhogingen is de inflatie de grote boosdoener, in de automotive zijn ook al meerdere prijsverhogingen doorgevoerd dit jaar, niets aan te doen helaas.
Gelukkig stijgen de lonen mee etc waardoor onze koopkracht hetzelfde blíjft.
Zo lang je je druk maakt om de prijsstijging van een nieuwe speedmaster is je koopkracht prima.
Mensen moeten niet als maar meer meer willen
Waarom niet?
Ik kan hier een uitgebreid betoog over houden, maar in heeeel kort: dat gehuil steeds over koopkracht. Mensen accepteren het nooit als ze er iets op achteruit gaan. Dan moet er altijd compensatie komen vanuit werkgever of overheid, anders gaat men klagen.
Ik heb die gedachtengang nooit begrepen.
En als dit effect op de koopkracht voor jou persoonlijk betekent dat je langer moet sparen voor een speedmaster en that’s it. Dan moet je God op je blote knieën danken voor de situatie waar je je in bevindt ipv klagen.
Top! Ik dacht even dat je die kerk had gekocht, maar nog beter: een 3861 Speedmaster Moonwatch!
Gefeliciteerd!
Ed White 321 is (dit keer) niet in prijs gestegen
Vooral ook de Euro die zwak staat ten opzichte van de CHF (Zwitserse Frank). Dus alles wordt omgerekend vanuit hun eigen valuta. Daarom gaan bijvoorbeeld in Polen de prijsstijgingen met een nog hoger tempo (vernam ik van een vriend die daar woont).
Dit en de waarde van dezelfde Speedmaster groeit ook mee. Vaak blijft het er altijd zo’n 25% onder zitten en gaan de prijzen van oudere modellen ook hierin mee. En ik zeg altijd: als je het niet twee keer kan kopen (op basis van je bankrekening), dan moet je het niet doen.
OK, moet nog even verder sparen voor de groene Moonshine op de gouden band dan.