Je accepteert in feite dat alle A-merken hardnekkig te veel vragen. OK. Maar ja, wat moet je anders ook als je het kunt betalen en echt hebben wilt; dat is wel zo…
Ik weet dat het een luxeproduct is en dat je per definitie een bedrag betaalt dat niet rationeel te verantwoorden valt. Maar ik denk dus dat Omega al die jaren een erg net prijsbeleid heeft gehanteerd en relatief veel value for money biedt en nu kapitaliseert en toch nog een slag omhoog willen maken. Of dit goed voor ze uit zal pakken moet nog blijken.
Ik denk dat de Smp300, Aqua Terra, Globemaster en dus zelfs de Speedmaster, standaard in de top van hun prijssegment staan.
Daarnaast ben ik ook bang dat we aan de nieuwe prijzen moeten wennen als ik zie welke (prijs)stappen merken als Oris, TAG, Longines, en GS zetten…
Oei dat is een forse stijging zeg… alweer… kan t niet helemaal plaatsen maar goed.
Band draag idd heerlijk, geeft het horloge een hele andere look ook dan die oude. Kast is in zijn geheel iets kleiner volgens mij, uiteraard wel 42mm maar daarom:
Ik heb de mijne nu een half jaar met zo’n 15% korting mee kunnen nemen. Misschien nog steeds wel mogelijk.
Niet doen, is al vaak besproken. Zeker die nieuwe kan prima tegen water. Spoel hem regelmatig af, ook onderwater geen probleem alleen de pushers dan niet gebruiken.
Bijna twee indentieke foto’s?
100% mee eens (zegt iemand die een Ed white 321 heeft gekocht…), maar de balans is al zoek bij 500 euro dus de rest is gewoon de prijs die je moet betalen als je dit horloge graag wilt. Take it or leave it, het is maar een luxeproduct. De 1861 is ook weinig indrukwekkend als modern uurwerk, maar het gaat dan vooral om de legacy, een direct afstammeling van een legendarisch uurwerk toen het er nog echt toe deed. En liever dit dan zo’n wankel Patek, AP or Vacheron ultradun caliber. Het nieuwe 3861 is ook een stuk beter, maar nog steeds een afgeleide van de Lemania.
Ontzettend gaaf deze
Deze staat met de darkside boven aan de lijst NA!!!
Ontzettend mooi !!!
Die andere zijn gewoon overpriced.
In het land der blinden is speedmaster koning
Ja die caseback is zooooo gaaf he!!!
Heel mooi, veel draagplezier⌚️
Prachtig! Veel draagplezier en de groeten ook uit Nijmegen
Dankjewel! Draagplezier gaat geen enkel probleem zijn