Speedmaster only IV

De maanlandschap rubber band, zit heerlijk, maar kan wel snel een beetje “salty” worden aan de binnenkant. Binnenkort ga ik em ook nog eens op een omega zwart leren band doen, als de nieuwigheid er af is.

Verder heel cool gevoel van een solide gouden speedy, die toch nog wel redelijk onder de radar lijkt te gaan als je em draagt met een overhemd of mouwtje.

19 likes

Vandaag echter even deze om. Als ik toch in deze draad ben :wink: kan ik em net zo goed even posten.

Have a great one, speedy lovers!

17 likes

Mooie Trilogy op de orginele stalen band zo te zien. :+1:

1 like

Oe die linker! Moooooiii

Even op mijn shortlist geplaatst :grin:
Een pulsations mark IV, Ik wist niet eens dat ze überhaupt gemaakt waren.

6 likes

Misschien dat @Watchstick_81 het nog niet wist, gezien zijn reactie.

3 likes

Lekker hoor! Welkom in het Speedmaster draadje :wink:

Ik lees “vind een net wat aparter model altijd wel leuk” en daarmee dus een liefhebber, maar ik zit ernaast?

3 likes

Volgens mij moet je wel liefhebber zijn om de hele dag op fora te zitten inlezen over referenties, wijzerplaten, banden en onderdelen…

Maar ja ik probeer gewoon leuke horloges voor eerlijke prijzen aan te bieden zo nu en dan.

Moet prima kunnen naast elkaar.

4 likes

Ik weet het ook niet en heb nog steeds geen antwoord hahaha :wink: :stuck_out_tongue_winking_eye:

Gesproken over speciale/aparte versies. In een oogwenk zag ik in de boutique in Biel iemand een witte Speedmaster passen. Wat ik uit het Frans opving (mijn Frans is roestig) was de kast keramiek. Heeft iemand deze?

Je bedoelt deze:

image

1 like

:point_down:

3 likes

Ja die!

Ik heb alleen de Dark en Grey side of the Moon voorbij zien komen.

1 like

Goedemorgen allen!

20 likes

Poh, wat een lekkere foto. Baal er direct van dat ik mijne niet kan omslaan vandaag

1 like

Haha thanks :blush:
Snel uit de kluis halen. Kun je er een lang weekend van genieten :wink:

2 likes

13 likes

Plaatje kan zo in een magazine :kissing_smiling_eyes::ok_hand:

1 like

Ik heb een klein beetje hulp nodig :sweat_smile:

Ik ben een enorme oen geweest en mijn Speedmaster is zojuist gevallen :see_no_evil:
Hij loopt nog wel, maar door de val loopt die niet meer naar behoren. De wijzer van de rechter sub dial is versprongen, maar werkt nog wel als ik de chronograaf activeer. Alleen de chronograaf resetten werkt niet meer zoals het zou moeten :sob: De chronograaf wijzer en de rechter sub dial reset niet meer. De onderste sub dial wel.

Zijn er nog dingen die ik zelf kan doen, of moet die terug? Uiteraard valt dit niet onder garantie, gezien dit geen fabrieksfout is. Mocht die terug naar Omega moeten, zal ik dit dan via een AD doen, of kan ik hem eventueel zelf weg brengen naar een gecertificeerde Omega horlogemaker? Ik geloof dat er hier op het forum in ieder geval eentje is, maar ik ben zijn naam even kwijt.

@juko,

Misschien heb je geluk, of anders onder je inboedelverzekering een mogelijkheid:

@floris155 of @horloge24 zijn gecertificeerd.

3 likes