Speedmaster only IV

Ja super! Kreeg een warm onthaal en inderdaad erg fijn dat ik zo snel terecht kon.

Geen idee. Ik ben naar hem toegegaan omdat hij gecertificeerd Omega horlogemaker is. Alles is open en dicht gemaakt met de officiële Omega tools. Ook heeft hij laten zien dat er verder geen schade was en dat hij geen schade heeft gemaakt. Sterker nog, hij vond zelfs een minuscuul haartje in het uurwerk, wat hij gelijk heeft weg gehaald.

2 likes

14 likes

Hey, die ken ik! :sweat_smile:

10 likes

18 likes

Na werk eens goed gaan zitten voor de nieuwe van de Stones :relieved:

12 likes

Saffier vertier vandaag!

8 likes

Kijk een vuurtoren!

11 likes

13 likes

Wat grappig, ik heb een Aqua Terra op precies hetzelfde bandje! Sinds een aantal dagen staat de Speedy Professional (liefst Sapphire) bovenaan op mijn verlanglijstje; Ik zal de komende dagen/weken dus vaker op dit subforum vertoeven :wink:

10 likes

Nice! Hoeveel Modsukoshi’s zijn er eigenlijk op het forum?

1. @PatrickA
  2. @willemC
  3. @Watchstick_81

:slight_smile:

Ik sprak vorig jaar tijdens de Speedy Tuesday Noordwijk editie met één van de grootste Speedmaster verzamelaars op deze planeet (hij heeft nagenoeg ALLES) en hij bezit dus ook de echte Mitsukoshi. Hij gaf eerlijk toe dat het niet veel meer is dan die wijzerplaat, dus hij begreep de mod’s maar al te goed. Beiden houden hun waarde ook evenredig.

7 likes

We zullen je enthousiasmeren :grin:

1 like

Omdat hij zo mooi is :grin:

12 likes

De achterkant was ook anders toch?

Nee is een standaard 3570.50 kast. Bij de Apollo 35th (dezelfde wijzerplaat met rode tekst) is het wel een ander achterdeksel.

Via google images:

1 like

Ahh dan heb ik een originele zonder D/P :smirk:

grapje, ik heb hem in de sapphire sandwich laten hengelen :rofl:

2 likes

Mijn ex uit 2014, ik vond de afleesbaarheid niet geweldig

Dit is beter :nerd_face: en ook een stuk duurder dan een uit 2014 :joy:

7 likes

6 likes

Daar ben ik het wel mee eens :grin:

1 like

Alle horloges met glimmende wijzers zijn een drama :sweat_smile:.

2 likes

13 likes