Met de metalen bracelet wordt al het metaalkleurige in het horloge benadrukt, met deze zwarte band juist al het zwarte van het horloge. Staat hem denk ik net zo goed als de metalen bracelet (maar dus anders).
Moet zelf ook de sailcloth er eens opzetten, maar heb nog steeds geen tooltje aangeschaft om dat te kunnen doen.
Krijg er door jouw foto wel extra zin in!
Weer een mooie foto Juko!
Snel aanschaffen hahaha. Ik had hem nog niet echt gedragen, dus in het begin voelde het wat stijf aan, maar ik begin er nu aan te wennen.
Oh thanks hahaha. Het was dit keer een snelle snapshot met de iPhone
Ja wat doe ik mezelf toch aan
Heb hetzelfde met mijn Zenith covergirl waar alle cijfers en chronowijzers van de subdials lume hebben, gebruik in het donker is nihil natuurlijk.
Oef, dat bandje is ook echt wel erg mooi!
gaaf man!
Gefeliciteerd! Een 1968-er op een moderne band?
Dank je!
Een 2023-er met de moderne band
Hagelnieuw en hij mag er pas met Kerst aankomen. Ik moet er niet aan denken haha. Respect!
Nou eigenlijk een 2022-er met de moderne band die ik van een forumlid heb overgenomen. Maar dat maakt het wachten niet makkelijker. Gelukkig is het nog maar 40 dagen tot kerst.
Ik heb met je te doen haha. Misschien leuk om een advent kalender te kopen? Dan krijg je iedere dag iets leuks/lekkers om het aftellen te veraangenamen
Als het goed is komt er een dezer dagen een bier advent kalender binnen.
Ben op het verkeerde been gezet door de DON 90 en omega logo. Tenminste als ik het goed zie.
Wist niet dat moderne dat ook hadden, behalve de 321.
@Hans1234 Gewoon zeggen dat hij gedragen moet worden, omdat anders de garantietermijn verloopt (opwinden en warm houden binnenwerk).
En dat je hem de dag voor kerst weer in de doos zal doen.
Gelooft bijna iedereen, je kunt het!
De ST2 en Apollo 11 50ste edities zijn vooraf gegaan aan de moderne met gebruik van de DON en logo.
Leuk leesvoer: