Speedmaster only IV

Gezien we de vrijdag nog moeten zien door te buffelen, wil ik iedereen wel alvast een fijn weekend wensen!

15 likes

Wat is er toch aan de hand met de Speedmasters? Er worden er erg veel aangeboden in het blauw.

Ik geniet er in ieder geval nog erg veel van. Nog steeds verliefd haha. Nu op een sailcloth gezet.

15 likes

Ligt zeker niet aan de Speedmaster!
In mijn geval ligt het aan de bankrekening, en dan vooral het ontbreken aan genoeg geld om alles te houden😉

Hieronder de NA waardoor de Speedmaster eruit moet/mag. Wel ff geblurd want van de concurrent.

5 likes

Still going strong Juko. Hier is het ook een keeper! :wink:

9 likes

Ook erg mooi, zit er ook met een schuin oog naar te kijken maar kan nog geen afscheid nemen van een van m’n horloges :sweat_smile: dus dan maar sparen. 39mm?

Nee! De nieuwe 40. Bevalt erg goed!

2 likes

8 likes

Die 39mm uit t blauwe?

Edit; zie t al. :+1:

1 like

Ah kijk! We hebben dezelfde smaak! De Explorer staat ook op mijn lijstje, maar die heb ik naar de lange termijn geschoven. De Speedmaster is mijn grail en ook mijn bankrekening laat geen Explorer en Speedmaster tegelijkertijd toe, maar ik zou ze uiteindelijk wel graag beide in de collectie willen hebben haha :sweat_smile:
Ik begrijp je keuze en toewijding dus heel goed hahaha.
Heel veel plezier van de Explorer!

1 like

Niets mis mee, helemaal niet zelfs. Wat de mijne betreft is het door de komst van de langverwachte Sub

1 like

Thanks man!!

@ElChueco helemaal niks mis met de 39mm, alleen een nieuwe voor listprijs is net wat lekkerder :wink:

3 likes

Hahaha dat begrijp ik ook maar al te goed! De Speedy is gelukkig makkelijk te krijgen, dus die kan altijd later weer toegevoegd worden aan de collectie als je hem gaat missen.

Alvast veel plezier van je Sub! Is het met of zonder datum?

1 like

No date :+1:t4:

8 likes

De mooiste :+1: :grin:
Lekker trio zo! Niks meer aan doen hahaha.

Ok om het weer on topic te houden is dit mijn droom trio.

De Tudor had ik verkocht om de Speedy te financieren, maar die komt ook weer terug :sweat_smile:

9 likes

Bijna mijn droom trio, alleen de tudor zou ik inwisselen voor de Seiko.

Maar die Explorer 36mm ook :heart_eyes: dan ben ik wel klaar (denk ik :thinking:)

6 likes

Die Seiko is ook wel erg lekker. :heart_eyes:
Ik heb net een filmpje zitten kijken van de nieuwe 39mm Legend Diver in het blauw. Dat is ook wel een leuke vervanger van de Tudor.

1 like

Lekker erwtensoep maken! :yum: :yum: :yum:

10 likes

2 likes

:rofl:

De strap is super comfortabel… maar de Speedmaster leent zich toch niet echt voor een Nato strap vind ik.

6 likes