Speedmaster only IV

Joseph Bonnie tropic

13 likes

Het bewijs dat een Speedy eigenlijk alles wel kan hebben.

1 like

Bedankt dat je door mijn UWV-stempels wilt kijken en mij gewoon neemt zoals ik ben.

En ik ben net met je eens. Ben zelf zeer content met deze combo.

1 like

Iemand die de rubberen band van de Moonshine gold al heeft op zijn Speedy? Vindt het een erg toffe band met leuke verwijzing naar de maan aan de binnenkant van de band :slight_smile:

Gaat om deze band: https://www.omegawatches.com/watch-omega-speedmaster-moonwatch-professional-co-axial-master-chronometer-chronograph-42-mm-31062425099001

1 like

Op OF wel voorbij zien komen;

2 likes

Thanks, had ik nog niet gezien!

1 like

Nope, dat ben ik op het www nog nergens tegengekomen.

De band op de 1861.

Ga ik proberen als ik mn speedy terug krijg van Walter :sweat_smile:

1 like

Krijgen we morgen dan toch de nieuwe ST3 of gaat het iets compleet anders worden? Fratello heeft namelijk vanmiddag bekend gemaakt dat er een nieuwe Speedmaster aan zit te komen.

Excited!

Geen ST3

waarschijnlijk een X-33

Ben ik de enige die morgen vooral heen gaat om thuis een dagje de kachel uit te kunnen laten en een aantal gratis maaltijden te kunnen nuttigen? Ik spring zo op de fiets dan zie ik jullie rond een uur of 13:00 morgen!

3 likes

Geniet weer van de Speedy Pro!

15 likes

Yep, en om ff thuis weg te zijn…

X-33

1 like

Wat zie je dan precies?

Kast en bezel :man_shrugging:t2:

Lijkt hierop IMO;

image

2 likes

1 like

Op OF hebben wat leden de teaser “enhanced”:

Gaat nu zeer sterk in de richting van een X-33 variant, wellicht ontworpen voor militair gebruik. Kennelijk zijn sommige strijdkrachten al geïnformeerd.

1 like

Fuck, dan moeten we de wachtrij niet alleen delen met mede horlogenerds, maar ook met mensen die daadwerkelijk wat doen met zo’n horloge.

1 like

Weet iemand hier waar ik zo’n vergelijkbare horlogeband kan vinden in 18mm?
Die van Zuludiver ken ik, maar wil graag met zwarte stiksels.

3 likes