Speedmaster only IV

Die vind ik echt mega vet. Laatst van RJ om gehad. Echter niet te krijgen helaas.

Ik heb gemerkt dat de “normale” 3861 me weinig doet omdat hij te standaard is. Dan ben ik er helaas snel op uit gekeken. De mitsu sapphire mod met nieuw bandje lijkt een match made in heaven te zijn.

2 likes

Geniet nog altijd van een speedy om de pols.

17 likes

Staat goed zo’n 1479 band! Ook net even anders dan de moderne 3861 band. Heb ‘m ook precies zo.

Even zoeken op de foto :innocent:

17 likes

Ff een amateurtje posten tussen de pro’s :wink:

Sinds gister in bezit. Doet het goed op leer vind ik.

17 likes

Niks mis mee!

Mooie collectie zo :ok_hand:t3:

1 like

13 likes

Wat een prachtige collectie!

1 like

Gewoon te bestellen hoor :slightly_smiling_face::smiling_face_with_three_hearts:

https://yourwatches.dk/omega-speedmaster-326-30-40-50-01-001.html

Hier nog een “niet standaard”

Foto van eerder vandaag

8 likes

Ga morgen een two Counters polsen met de intentie om te kopen. :grin: Of het moet om de pols slecht voelen, maar dat verwacht en hoop ik eigenlijk niet.

:star_struck:

17 likes

Hartelijk dank!

Vandaag de replica om:

15 likes

Heeft een van jullie Speedmaster liefhebbers ergens onlangs nog een mooie Reduced te koop gezien?

1 like

Nou het goede pols gevoel was er hoor!
Was bang dat ik de wijzerplaat te leeg zou vinden, de “counters” te ver uitelkaar ook. Maar real live vind ik hem juist helemaal geweldig. De wijzerplaat is juist lekker clean en mooi in balans.
En dan het 9300 uurwerk! :ok_hand:t2: Wat een beauty! :smiling_face_with_three_hearts:

27 likes

Super!

Hier wil ik de OEM band toch een kans geven

9 likes

Of probeer de 1498 op de kop te tikken! Wel iets ouderwetse sluiting maar veel fijnere band met kleinere schakels en tapering naar 16mm ipv 18mm.

Wellicht neem ik de Mitsu mee naar de GTG, dan kan je het verschil voelen

1 like

Horloge te koop op facebook.

Enige gekke dat ik er aan zie is dat de sub dials erg vreems geplaatst zijn :smirk::sweat_smile:

1 like

5 likes

Hij blijft lekker en is niet vd pols te krijgen:

12 likes

Poahh dit lijkt wel echt te kloppen :heart_eyes:

17 likes

De Mitsu dial in de nieuwe Speedy?

1 like