Speedmaster only IV

Geweldig mooi deze!

1 like

Thanks! Het is 39,7mm, dus dezelfde maat lunette als de Speedmaster Moonwatch 42mm, maar dan natuurlijk geen crownguards.

1 like

Sinds ik hem heb niet meer van de pols geweest. Van’t weekend maar is switchen. :grin:

11 likes

Goed hoor! :ok_hand:
Hoe dik is deze referentie eigenlijk? Toch best fors rond de 16 mm?

1 like

Idd 16 mm , maar vind dat mede door de 44 mm case een mooie verhouding.

3 likes

22 likes

Gave foto! :beers:

1 like

Ja dat kan prima zo te zien! Het ontwerp van de Speedmaster met de vrije slanke flanken (zeg dat maar eens 10x) zorgt dat het dunner oogt. Net als met de Submariner etc. Slimme ontwerpen.

Lekker plaatje!

4 likes

De 3861 op velcro is een heerlijke reisgenoot gebleken. Aantal weken in het midden van de VS geweest en het horloge is niet van mijn pols geweken. Hier een sfeerbeeld in Spooky Canyon bij Escalante.

Nu weer lekker op het staal waarmee het horloge kwam…stiekem eigenlijk het fijnste. :slight_smile:

17 likes

9 likes

Okay, eigenlijk is dit gewoon heel cool

4 likes

4 likes

6 likes

8 likes

Ineens ‘vond’ ik het Omega logo terug in mijn glaasje:

9 likes

Heb daar ook even een loup voor gepakt want ik dacht in eerste instantie dat ik mijn plexi had verprutst. Wel een bijzondere positie voor dat logo vind ik :shushing_face:

2 likes

Volgens mij moet je echt geluk hebben als het logo op een hesalite wel gecentreerd is.

Ja, de mijne heeft de opening van de omega wijzen naar 8 uur.

Ik kan hem overigens prima zien zonder loep :nerd_face:

1 like

Hij zit mij spot on in het midden. Dat lijkt me ook niet zo moeilijk om zo’n logo in het midden te drukken. Staat wel gedraaid.

1 like

Idd tof die velcro. Welke is dat?