Sorry, dit is wat ik bedoelde met gecentreerd of niet gecentreerd, op mijn 300 Trilogy zit die wel kaarsrecht, maar dat is saffierglas.
Thanks! Draagt erg comfortabel, zeker met warmer weer (traploos verstelbaar) en het materiaal droogt erg snel bij zweten of zwemmen. Is van GasGasBones. Hij produceert ze in slots en je kunt ze daarom niet altijd kopen. Op dit moment is hij geopend voor bestelling volgens mij!
De laatste aanwinst…. Heb m nu voor de 3e keer, eerste keer op deze band en die maakt echt t verschil voor mij.
Volgens mij staat het logo bij alle hesalite op dezelfde plek (in het midden), maar door het bollende effect en de hoek is het soms idd even goed zoeken waar het zit.
Geeft ook soms een leuke slagschaduw:
Bij de Ed White 321 is het met laser gegraveerd, lijkt ook niet helemaal recht te zitten? Ligt toch vooral aan de horlogemaker die er de extra tijd in wilt steken. Ligt nu in de kluis, maar zal er eens goed op letten. Deze foto is niet recht genomen.
Die 1171 band staat hem echt fantastisch! Veel plezier ermee!
Ik ook hoor, wel even zoeken maar te vinden
Iemand hier die het nieuwe Speedmaster professional model op staal heeft gekocht en de originele Omega nylon strap en clasp heeft gekocht? En waar?
Er is geen goedkopere plek dan een Omega verkooppunt > AD of service center > @horloge24 waar je de strap en clasp nieuw moet kopen IMHO. Swisswatchspares bv is altijd duurder doordat ze het ook voor RRP inkopen.
ps. Springbars voor een strap zijn anders dan voor een bracelet.
Nummer 8 meen ik. Haat-liefde. Maar de laatste versie Speedmaster heeft me weer helemaal in haar greep.
Lekker! Kan niet wachten tot morgen!!!
Dacht dat ik met nummer drie erg was😂.
De nieuwe band maakt wel een groot verschil vind ik.
Die is wel lekker hoor!
Mooi nog een A11 50SS eigenaar, heb je 'm al lang?