Fyi, ik heb verder geen belang hierbij maar puur ter info. Als het niet gewenst is haal dan maar weg.
Ja, ik. Heb nu de Speedmaster op staal en de nylon strap ligt in de kast. Clasp zit om een leren band. gekocht bij van Baal in Nijmegen. Beide waren 260,-
Sowieso sinds december 2019
Jammer dat het niet eerder is.
Misschien wel, dec 2019 zag ik op zijn profiel staan
Oh zo ver heb ik niet teruggekeken.
ik vind hem op nylon mooier,haha hoe smaken kunnen verschillen
Na 23 jaar voor het eerst een revisie laten uitvoeren. Tevens Plexiglas, pushers, kroon en pakkingen allemaal vervangen.
Ik heb het indertijd op een stalen bandje indertijd gekocht maar nooit gebruikt omdat ik direct een leren bandje erbij nam. Ja, op de foto nog steeds hetzelfde bandje van 23 jaar oud.
Begin toch weer plezier te krijgen met deze oldies in de collectie. Moet ze toch wat vaker dragen.
Die nieuwe stalen band is ook geweldig!
Denk dat 101% van de Speedy liefhebbers hier op HF geen 12.5k premium ervoor over hebben.
Dat denk ik ook maar er zijn ook mensen die het niet boeien en dit gewoon betalen. Onder het motto van “beter duur dan niet te koop”.
Zoals ik het zie is het probleem van dit soort praktijken dat je beperkt wordt in het vrij dragen van horloges.
Voor C24 en de grijze markt op internet bestond en de daarop onstane situatie van het uitbuiten van de beperkte beschikbaarheid was je met de meeste merken/modellen onzichtbaar.