Dank u Sinterklaasje
Was het maar zo makkelijk , heb van @HanDavinci de tip gekregen dat het plexi model iets meer als toolwatch aanvoelt en de saffier versie iets meer als luxury watch aanvoelt, ik ben meer op zoek naar het laatste en denk dus dat de keuze is gemaakt!
Wow een persoonlijke tip van Han da vinci! Dat is niet velen gegeven.
Prachtige uitvoering!
Hallo Jordy,
welke AD heb je geprobeerd de sluiting te bestellen. SC Groningen herkent het nieuwe artikelnummer 117Z017553 al wel, maar kunnen dit nog niet bestellen ‘Novelty currently not available’.

Hallo Jordy,
welke AD heb je geprobeerd de sluiting te bestellen. SC Groningen herkent het nieuwe artikelnummer 117Z017553 al wel, maar kunnen dit nog niet bestellen ‘Novelty currently not available’.
Kan zijn dat het nog niet volledig vrijgegeven is. Ze kunnen het wel rechtstreeks bestellen via Omega Benelux denk ik.
Ik zou nog even wachten totdat ik het binnen heb, dan kan ik de sluiting opmeten. Als de bandaanzet niet volledig hetzelfde is, kan je het mogelijk niet op de “oude” band zetten. Ik heb laatst de sluiting (met ook die nieuwe micro-afstelling) van de nieuwe 57 band op mijn Apollo 11 50th flatlink bracelet gezet, omdat ik de hele 57 band al had. Deze banden zijn verder bijna identiek. Maar als je de losse sluiting besteld, dan krijg je de sluitingschakel er niet bij en dan kan je het niet vastzetten. Deze is ook niet los te bestellen. Dat is dan wel een dingetje…
Oké, dank voor de info! Ben benieuwd naar het resultaat. Zou een domper zijn als die sluiting niet past.
In verlengde van bovengenoemde nieuwe sluiting, ik heb onderstaande band;
Contemporary Flat Link Bracelet for Omega Speedmaster – Forstner (forstnerbands.com)
Is het bij jullie bekend of een OEM sluiting op deze band past? Afgaande op de post van Watchstick_81 over het uitblijven van de sluitingschakel ben ik bang dat dit niet lukt, maar wellicht weet een van jullie meer.
Deze vind ik erg gaaf! Welke referentie heeft deze?
dat was effe zoeken: 36.23.5001 Speedmaster day date

Ff een kleine Speedmaster update door de toevoeging van een stukske plastic
Wel lachen met die nato zo
Zeg maar onderbroeken elastiek