Speedmaster only IV

Kan prima imo

1 like

Top!

1 like

Staat je goed! Bij het meten van 42mm worden bij dit horloge de crownguards meegenomen, horloge (de bezel) is eigenlijk een 40mm en zo draagt deze ook. Ik zeg doen :+1:

1 like

Fuck it, ik ben blij met mijn koppigheid.

33 likes

Same here met 16,5 cm en ik vertel me ook dat een Speedmaster prima om mijn pols zal passen. Laat dat in ieder geval geen reden zijn om hem niet te kopen.

1 like

Zo is het! Wat een top mod!

Jeps, speedy draagt opmerkelijk kleiner, ik heb het ook zo ervaren. Al helemaal op een strap ipv de bracelet.

1 like

Is wel dik Han :ok_hand:

1 like

Hmm wat jammer dat dit dan weer aanpassingen vereist… Vind de keuze tussen hesalite en saffier toch maar lastig en telkens ben ik weer meer fan van de een en dan weer andersom…

Kijk dit heeft inderdaad een hoop opheldering gebracht, dank!

1 like

Mag weer mee doen! Paar weken geleden de Grey Side of the Moon verkocht en nu de 3861 binnen, met saffier sandwich…

16 likes

Voelt dat niet als een flinke downgrade? Vraag ik als 3861 saffier eigenaar

In tegendeel en dat komt voor een deel door de band en voor een deel het feit dat de Pro toch echt de classic is. Drie registers zonder datum levert een beter gebalanceerde dial op. Het keramiek was super trouwens. Maar erg tevreden met de “downgrade” wat het gezien de listprice verschillen wel is maar vanuit het plezier met het horloge zeker niet.

2 likes

Goed om te horen! Ik vind de grey side wel een gaaf model, maar de grotere maatvoering en het ontbreken van metalen/keramiek band heeft ervoor gezorgd dat ik het nooit heb overwogen toen ik de 3861 kocht.

1 like

Kan prima hoor. Ik heb een 17 cm pols. Een 42 Speedmaster kan je makkelijk hebben.

7 likes

Als je steeds schippert tussen hesalite en saffier zou ik er niet aan beginnen. Zelfs als het een eenvoudige “swap” zou zijn moet je er toch iedere keer mee naar de horlogemaker. Er zit niets anders op dan beide varianten kopen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

foto in slecht licht met flits. Hoop stofjes.
Zn erika draagd super.
Dit is trouwens de hesalite, jaar in bezit en niet echt krassen ofzo in t glaasje

5 likes

Dan zit je teveel stil. Ik ben al mijn plexi horloges om de haverklap aan het poetsen.

16 likes

:rofl: ook stilzitten dan

1 like

Sexy plexi tijdens NED-USA

9 likes

Links was al bezet

8 likes