Speedmaster only IV

De nieuwe speedmaster kan goed tegen een zwembad en draagt geweldig op een nato😎

9 likes

Zo,… nu mag ik mee in dit topic posten :blush:

22 likes

Deze foto geeft goed weer hoe tof die gepolijste delen in de band zijn!

2 likes

Is er toevallig al meer bekend over deze nieuwe sluiting? En heeft iemand dan ook een inschatting vanaf wanneer de nieuwe sluiting verkrijgbaar is bij een AD?

Het is nu al te bestellen bij de AD’s en Omega Boutiques. De “oude” banden zijn niet meer te bestellen, tenzij er nog ergens voorraad ligt. Levertijd is altijd koffiedik kijken, ze zeggen 2 weken. Maak daar maar minimaal één maand van :wink:
Ben je op zoek naar de nieuwe band of alleen de sluiting?

Volgens mij van kish.nl

1 like

Naar het hele horloge haha, maar vroeg mij af of dus de speedmasters die nu bij een AD liggen met de nieuwe of oude sluiting zijn. Toch net zonde als die nieuwe er is om er een te kopen met een oude sluiting…

1 like

Ah zo! Geen idee eigenlijk, veel dealers zit met eigen voorraad natuurlijk. Ze verkopen wel als een malle tegenwoordig, dus de doorloop zal wel snel zijn. Kwestie van het verzoek even neerleggen bij je AD en aangeven dat je graag hoort wanneer de nieuwe binnenkomt. Ik durf nog niet te zeggen of het horloge een aangepast referentie krijgt.

2 likes

26 likes

Toch gelukt?

1 like

Yessir. Heb wat wijzersets over nu, maar geen concessies gedaan. :joy:

2 likes

Kan bijna doorgaan voor een canopus gold uitvoering. :ok_hand:

1 like

Heb je toevallig een foto van deze nieuwe sluiting? Kan er niet veel over vinden als ik google…
Daarnaast vroeg ik mij af of het mogelijk is om de Sapphire versie te kopen en dan later een plexiglas er in te laten zetten? Ben groot fan van de glazen caseback en het omega logo op de dial van de sapphire versie maar minder fan van de ‘milky ring’

Lekker! Gefeliciteerd! En niet de doorsnee mod wijzerplaat, heerlijk met de lange S en R! Staat goed.
Ik ben benieuwd naar de daglicht foto’s :ok_hand:

2 likes

Nee nog niet, ik wacht nog op de levering. Zal vergelijkbaar zijn met de Chronoscope (foto van Fratello):

Het is mogelijk om het saffier te vervangen met een hesalite glaasje, maar dan moet je wel een gedegen horlogemaker vinden die dit kan en wilt uitvoeren. Er moeten wat kleine wijzigingen aan het hesaliteglaasje worden uitgevoerd omdat de rand dikker is (voor de versteviging denk ik). Vooral als je nog 5 jaar garantie hebt, zou ik hier nog even over nadenken. Zoals @HanDavinci daar ook over heeft nagedacht :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Een draadje op OF heeft de foto’s die je zoekt;

3 likes

Heel vet! Goeie keuze

1 like

Kleine check, hoewel 42mm en een kleine pols lijkt mijn pols wel deze te verdragen? Of ben ik (tijdelijk) verblind door het feit dat ik heel graag deze Speedmaster wil?

14 likes

Je kunt 'm zeker hebben. Wat is je polsomtrek, 16,5-17 centimeter?

2 likes

Nog nooit echt gemeten eigenlijk, hehe. Maar zal inderdaad zoiets zijn