Speedmaster only IV

13 likes

Die band is fijn hè!?

Ik wil ook nog niet zonder deze.

28 likes

Oi oi oi, wat is deze mooi :drooling_face: Bij mij zou deze nooit meer weg gaan… moet ik deze nog wel kunnen bemachtigen :thinking:

1 like

Oe ja!

1 like

14 likes

Waarschijnlijk een stomme vraag.
Maar welke speedmaster is het? Is dat de albino

1 like

Take your pick; Canopussy / ladyboy / hermafrodiet. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Het is een aangepaste (gemodde) 3861 Sapphire uit 2022.

1 like

Haha de canopussy is out of my league.

En de mod is een andere dial neem ik aan? Heb jij hier een topic over gemaakt of meer info. Vind het prachtig namelijk.

1 like

Ja en wijzers.

Nee.

Thanks, ik ook!

14 likes

Pff heb het met je te doen, elke dag een keuze daar tussen moeten maken…

Is de speedmaster dial white gold?

Prachtige collectie, complimenten

1 like

Wellicht een leuk “nieuwtje” uit de wandelgangen. Ik heb net vernomen dat de Swatch Group een pand op de PC Hooftstraat (Amsterdam) naast Schaap & Citroen Rolex heeft aangeschaft. Nummer 42 om precies te zijn. Zou een mooie stunt zijn als daar een Omega Boutique komt! Het kan ook Breguet of gewoon een tweede Swatch boutique worden. Ik hoor ook dat Gassan de boutique onder zijn vleugels zou kunnen nemen, maar dan is het vreemd als de Swatch Group het pand heeft aangekocht? Wellicht faciliteert Gassan dan het juiste personeel (of je daar blij van wordt…). Gassan en S&C zijn ook nu hoofdretailers van Omega, nu ze de AD’s grotendeels hebben geschrapt.

Ik ben benieuwd! Ik hoop op een echte Omega boutique met een boutique manager die het spelletje goed snapt, net als die van Berlijn en Frankfurt. En niet zo’n aanfluiting als de Tourbillon boutique (waar het management er eind vorig jaar uitgegooid is).

3 likes

Dat mag @Brick doen, ik heb genoeg aan één chrono.

Nee de plaat zelf niet, hij is wel van de WG 10th anniversary Apollo 11

Haha dan kun je de Snoopy straks kopen in een combideal met wat sieraden en een stapel Breitlings. Let’s not.

3 likes

Haha, bij een Omega boutique hoeft dat niet. Die fout hebben ze bij Tourbillon gemaakt (maar dat vertel ik je morgen wel :wink: )

1 like

18 likes

Ah leuke info. Zag deze al voorbij flitsen vorige week op LinkedIn

1 like

Bedankt! Meerdere etages…ik ben benieuwd of de appartementen dan blijven haha. Maar ik heb ook geen idee van het oppervlak. We gaan het meemaken.

Misschien een appartement huren er boven.
Dan sta je altijd voor in de rij bij een nieuwe Silver Snoopy of ST :laughing:

1 like

Ben benieuwd. Swatch group zal iets willen doen met het vertrek uit Bijenkorf gok ik.

11 likes