Speedmaster only IV

Sinds gisteren ook een speedmaster, draagt heerlijk. Binnenkort de stalen band eens uitproberen

19 likes

7500 voor een pro hesalite, phoe. Dit icm het schrappen van veel AD’s dus minder via grijs is wel redelijk substantieel te noemen.

1 like

Vers geserviced eindelijk weer om de pols!

9 likes

Dit lijkt me de ideale Speedmaster bij dit voorjaarszonnetje. Lekker!

1 like

Soms, heel soms, vraag ik me af waarom ik nog andere horloges heb.

28 likes

Kom er maar in @Bwatched :wink:
En nogmaals proficiat met je NA :dog:

1 like

:rofl::rofl:

Nog altijd blij dat dit mijn trouwhorloge was. Het was gewoon de beste keuze. :ok_hand:

Hopelijk brengt Omega dit jaar nog een toffe moonwatch variatie uit. :crossed_fingers: ST3

9 likes

11 likes

He Tom dat heb je nu een paar keer gezegd…dan niet liever de variant met saffier?

1 like

Nee, toch eigenlijk niet die neiging. Allebei hebben ze hun voors- en tegens. Ik heb niet een heel duidelijke voorkeur.

1 like

Staat 'm goed inderdaad! Van welke jaar is deze 145.022?

Ik mag over 2 weken ook meedoen aan het 3590.50 front, eindelijk overstag gegaan voor neo-vintage. Die van jou is eentje uit periode 1992-1995?

1 like

Zo mooi!

Ik zou wel je arm een keer laten waxen.:clown_face:

2 likes

Die van mij is uit 1971.
Meshbandje ook :wink:

11 likes

Wat voor band is dit?

Ik heb m’n 3861 Speedy met splinternieuwe band nu zo’n 3-4 uur om, en zo bij de tv zit ik zo een beetje aan het horloge te wriemelen, en vooral sommige delen aan en om de mooie verstelbare sluiting zijn vlijmscherp!
Leren ze het nu nog steeds niet? Een paar jaar geleden met m’n vorige 3861 exemplaar dacht ik dat ik gewoon pech had, en een maandagmorgen exemplaar getroffen had, maar anno 2023 is het nog steeds zo.
Tuurlijk voel je het tijdens het dragen nauwelijks, maar gezien de huidige prijzen verwacht ik net iets meer van een merk als Omega, met al z’n innovaties.

Ze willen toch wedijveren met Rolex? Nou, dan hebben ze nog wel wat huiswerk te doen. Zulke onzin heb ik met een Rolex nog nooit gehad.
Verder is de 3861 een meer dan geweldig horloge. Een van de mooiste in mijn bescheiden collectie.

Maar Omega, stop die samenwerking met Gilette :grin:

8 likes

Deze kan je in Maspalomas nog goedkoop kopen via AD voor onder de 7k

€6860 op Schiphol, dus zo bijzonder is dat niet.

Exact een jaar geleden 5.7k en een maandje daarvoor nog 5.3k. Wel een flinke inflatiecorrectie de afgelopen tijd.

1 like

Safier met de nieuwe stalen band voor 6750€

1 like