Bedoel je dit bandje?
Ik heb het apart gekocht, werd van het origineel horloge afgehaald. 260,- voor betaald…zonder de vouwsluiting, inmiddels een meerprijs van 300,-
Prima bandje, maar vind de stalen band zo mooi dat ie er niet vanaf gaat. Dus bandje ligt zo goed als nieuw in de kluis…
Ja die inderdaad.
Iedereen lijkt helemaal fan van Artem, maar ik wil graag de omega originele, denk ik.
Had gehoopt dat iemand er uit eerste hand gebruikservaring mee heeft.
Je bedoelt het bandje wat origineel gemonteerd zit op de hesalite 3861?
Vanmorgen even op de Omega nato gezet naar zit alweer op staal…mooie nato trouwens maar dat nieuwe staal is zo tof…
Ja.
Bandje heeft deze artikel code overigens: CWZ014117
Maar ik wil voornamelijk weten hoe hij mensen bevalt
Ik heb dat bandje via het forum van iemand gekocht die hem niet gebruikte, heeft 99% van de tijd om mijn Speedmaster dubbelsaffier gezeten, heerlijk om te dragen!
Al een paar heb ik nu meegemaakt dat mijn speedmaster 3861 binnen 24 uur stopt, ondanks volledig opgeladen te zijn geweest daarvoor. Gebeurt altijd als het horloge schuin op het nachtkastje heeft gelegen…
Meer mensen die dit ervaren?
Ja, wat is dit nou?!
Wat gebeurt er als je de chronograaf aan zet, stopt het horloge helemaal?
Nee gelukkig werkt dat tegenwoordig prima. Dat was voor de reparatie wel een ding, na een paar keer stopte het horloge volledig.
Toch maar weer insturen dan, de mijne wordt elke 24 uur opgewonden maar valt niet “dood” tussendoor. Duurt het 2 keer zo lang om hem op te winden als die binnen 24 uur stil staat of is het hetzelfde aantal draaien aan de kroon als die nog loopt.
Ja dat is dus het vreemde. Als hij eerder vastloopt om het zo maar te zeggen, hoef ik maar een paar draaien te doen dus mijn aanname is dat er wat mis is met die mechaniek.
Het is alleen lastig te reproduceren, vandaar de vraag, maar dan gaat hij inderdaad maar weer terug denk ik…