Heeft iemand hier ervaring met de Uncle Seiko banden voor de speedmaster reduced? Bij de end links staat “standard”. Zijn dit wel solide links? En is de originele Omega sluiting over te zetten op de Uncle Seiko band?
Je zou je ook kunnen oriënteren op leuke vintage Speedmaster.
Je geboortejaar, of een leuke pre-moon… Er is keuze genoeg, maar gun jezelf de tijd om de juiste te kopen. Eerst lekker in de Speedmaster materie verdiepen zou ik zeggen. Succes!
Bijna iedere Speedmaster is speciaal.
Het is een kwestie van voorkeur, budget en beschikbaarheid.
Keuze is groot
En de CK 2915 heruitgave, ook wel Broad Arrow genoemd
Of de GMT HB-SIA van de Solar around the World
Ik moet er inderdaad wat tijd voor nemen om me er verder in te verdiepen. Vintage is niet echt mijn ding. Ik heb liever iets nieuws / jongs.
Ik ben bijvoorbeeld ook erg gecharmeerd van de Tokyo 2020 met blauwe plaat.
Maar de lijst zal nog wel veel langer worden vermoed ik.
Groot gelijk om je te verdiepen in de materie.
En vergeet de uurwerkjes ook niet
Er zijn genoeg mooie Speedmaster modellen op de markt gekomen de laatste jaren.
Ook de Tokyo 2020 is supermooi!
De mooiste staat er wmb niet bij, ga dinsdag kijken
A11 50SS?
Nee, een nieuwe is ver buiten budget. Maar ik heb het geluk dat ik een van de minder geliefde, maar wel een van de meest kleurrijke en gecompliceerde modellen het leukst vind
En laat ik als klein jochie ook nog eens helemaal fan geweest zijn van ene meneer Schumacher.
De mooiste of leukste hoeft zeker niet de duurste te zijn😉
Thanks, ben heel benieuwd, op foto’s vind ik hem erg mooi, maar nog niet eerder in het echt gezien. Zijn er nog dingen om op te letten, los van het testen van alle functies en hem even tegen de time grapher app te laten lopen?
Die bovenste vooral zal top staan denk ik. Alleen die stalen band is zooooo lekker.
Zeker. Ik ben ook een ambassadeur van deze band, maar soms wil je ook wel eens wat wisselen en bij de Speedmaster heb ik dat wat meer dan bij anderen.