Speedmaster only IV

Wat een interessant weer vandaag!

32 likes

Gezien alle teleurstelling over de Moonshine Moonswatch maar eens een plaatje van een ā€˜OG’ gouden Speedmaster.

Hoewel ik de 50 jaar Apollo 11 Moonshine eigenlijk mooier vind, toch cool deze te zien liggen in Omega Museum.

Doos is ook zo gaaf!

7 likes

16 likes

11 likes

Yeah, m’n eerste Speedy! Overgenomen van de eerste eigenaar die het van z’n vader voor z’n 18e verjaardag kreeg. Leuk, maar dan moet je het wel een mooi horloge vinden natuurlijk… hij droeg het alleen als hij op bezoek ging bij z’n pa :joy:. Dus in zeer goede staat. Heeft wel een service nodig, loopt nu ca. 40 seconden te langzaam. Iemand een goed adres voor een Cal. 1151/ Valjoux 7751? Maar goed, daar was de prijs ook wel een beetje naar. All in all heel happy. Maat is ook super voor m’n dunne polsjes.

29 likes

of je hem nu mooi vind of niet als je die van je vader heb gekregen dan doe je hem niet weg!!!

3 likes

Wat een BS. Als ik alles zou moeten houden wat ik ooit gekregen heb… Daarnaast, het is nog steeds een smak geld en dat kunnen sommige mensen best gebruiken. Zeker als het iets is waarmee je geen band hebt. Of misschien is er uberhaupt weinig band met de vader, weet jij veel. Beetje makkelijk om daar zo over te oordelen.

Maar goed, laten we het over horloges hebben. Mijn NA bijvoorbeeld :wink:

2 likes

Erg mooi horloge!

Verder mag het allemaal wel net een tandje vriendelijker :joy:

5 likes

Nee

Ok. Dan niet. :wave:

is mss op zijn p#k getrapt :rofl: :rofl:

Nou, ik ben gewoon blij met m’n nieuwe horloge, typ er een leuk verhaal bij. Jij reageert niet bijster vriendelijk. Ik reageer daarop en ben dan kennelijk degene die niet vriendelijk is. Dan hoeft het voor mij niet. Heeft niks met op m’n pik getrapt te maken hoor. Ik zit voor m’n lol op het forum.

1 like

dat is ook je goed recht om blij te zijn,en ik gun hem je ook
mss heb ik het verkeerd verwoord maar ik zou hem nooit verkopen als ik die van mijn vader zou hebben gekregen voor toch een speciale gelegenheid in dit geval 18jarige verjaardag
dat zou voor mij meer emotionele waarde hebben ondanks het dan niet mijn smaak zou zijn.
niks ten nadele van jou

2 likes

Ik bedoelde mijn reactie ook helemaal niet onaardig, was het er gewoon niet mee eens. Sorry als het zo overkwam. :wink:

2 likes

geen probleem hoor,gewoon lekker genieten van je nieuwe aanwinst :+1:

1 like

Mooi horloge proficiat! Mag je blij mee zijn :muscle:t3:

1 like

Even goed lezen is wel handig wellicht. Is niet van ZIJN vader.

Los daarvan, what do you care…? :peace_symbol:

1 like

of jij even goed lezen heb ik vermeld dat het hem zijn vader was???
zei alleen hoe ik erover dacht
daarbij wat maak jou het uit wat ik vind,heb geloof ik niet op jou gereageerd

:wave:

In het Speedmaster topic houden we het wel gezellig he :crazy_face:

2 likes