Er waren maar 2 foto’s zichtbaar op dat moment, niet wisselen naar een leren band dan, anders moet je alsnog de langere springbars erbij kopen.
En ze zijn op de maan geweest.
Co-axiaal niet volgens mij.
Alleen de 321 is op de maan geweest, de 861 en 1861 zijn wel voor EVA gebruikt (met een horloge eromheen ) . De 3861 is wel in de ruimte geweest, maar niet voor EVA.
Ik probeer het woord “collectie” te vermijden maar het zijn er inmiddels drie dus bijna…
De Speedmaster reis begon voor mij met de 3510.50 Reduced twee jaar geleden. En als je er dan toch één hebt dan is de tweede nooit ver weg. Dat werd dus de 42 mm 3861, helemaal nieuw en erg trots op maar toch was de reduced erg makkelijk om te dragen ook al omdat ik bij alles wat ik doe nooit de reflex heb van mijn horloge af te doen, een kras om deuk is zo nooit ver weg en daarvoor is de 3861 te kostbaar.
Vorige week kwam ik de ideale mix tegen een 3539.50, de late reduced met een meer opgeruimde dial. De band die erbij zat was weliswaar origineel maar te kort en een beetje verprutst dus een nieuwe 1471/815 combinatie is onderweg en dat zou ik in theorie het ideale horloge moeten hebben. De looks van m’n 3861 tegen de prijs van een reduced.
Hierbij voor de sfeer nog even wat beelden van het trio
@Juko, ik vind dit wat voor jou om te kopen. Kan je vast gebruiken bij het maken van mooie foto’s.
Apart / luiheid van de firma, want dit is een (eenvoudig aan te passen) rendering.
Of gewoon een foutje bij de nabewerking (ze lenen wel vaker delen van andere horloges lijkt het), want op de landing page is het wel goed!
In dat segment kun je gewoon kiezen. Wit gouden of geel gouden springbars.
Hahaha wel geinig.
Geheel tegengesteld hier. Ik wil nooit een co-axiaal, daar heb ik redenen voor die hier veel teveel woorden kosten, en zeker niet in een Speedmaster. Vind wel de stepped-wijzerplaten net iets mooier.
Maar - just my 2 cents. In elk geval ga ik de SKX009J weer eens wisselen voor de '20 1861 op 1171/633 morgen.
Nope
Mooiste Broad Arrows hebben een 321 of 1861 aan boord.
De enigste toch?
Bestaat ook met cal 3313 of 9906.
Leuk! Ik wist niet eens dat er verschillende reguliere reduced uitvoeringen waren (nooit te oud om te leren).
En helaas heb je toch echt een collectie nu. Zo eentje waar vrouwlief zegt “dat zijn toch drie dezelfde”
Offfffff…. je gaat voor een 861…
Want mooie tritium uurmarkeringen en wijzers zijn toch veel mooier dan die spierwitte units van de 3861, en en en een 1450 band is nóg mooier dan die van de 3861! Disclaimer: dit betreft enkel mijn persoonlijke mening, u hoeft niet met uw panty’s in een knoop te gaan zitten