Speedmaster only V (Deel 5)

16 likes

16 likes

17 likes

Tijd voor een kleurige foto!

11 likes

De Broad Arrow op een frisse nato :sun_with_face:

23 likes

Die frisse grijze bezel laat wel meer nato toe vind ik, leuk!

1 like

18 likes

Een van de bandleden - de pianist - is een zoon van David, iets waar ze pas midden jaren '90 achter kwamen.

Mooi verhaal. :slight_smile:

1 like

Ik dacht dat dat hier vloeken was in de kerk :sweat_smile:

Ziet er gaaf uit, zeker icm saffier op de een of andere manier.
Maar zo te horen toch iets minder eenvoudig voor de doorsnee liefhebber dan hun site doet geloven.

1 like

Ach, ik ben er blij mee. Dan mogen anderen van mijn modjes vinden wat ze willen.

Ja en nee. Er af ging zo. Geen idee of er op ook was gelukt zonder glaspers. Met dat ding erbij is het iig een eitje.

2 likes

Dat is zeker waar. Ik doelde meer op de puristen :wink:

Gewoon een beetje beleid dus of iemand die weet wat ie doet :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

@Stuntar
Ik heb dezelfde zoektocht, Speedmaster sapphire sandwich en twijfel tussen nieuw of mooie used. Bij Timeless finders zag ik online een paar op het oog mooie maar niet met de nieuwe clasp, maar weet niet of ik dat een must vind. Prijsverschil met list deed mij maar een mooie tweedehands zoeken. Als ze bij de GD voor €6.500 nieuw te krijgen zijn wordt het interessant. Mag ik vragen welke GD dat is?

1 like

@Kever ik ga je een bericht sturen

1 like

IMG_5228

Na 2,5 week het ‘vakantiehorloge’ gedragen te hebben, voelt dit weer heerlijk verfijnd👌

21 likes

Groetjes uit de woonplaats van het huis van z’n ouders. (En waar die zelf ook even woonde)

IMG_5234

Welke regio zit je? En is dat voor alle merken? Ik had deze vakantie, vlak voor een duik in t zwembad, voor t eerst de gedachte: ‘hij zal toch nog wel waterdicht zijn?’

7 likes

Mijn nieuwe aanwinst van de speedmaster familie,
Mr. Broad Arrow!

Vandaag opgehaald bij een zeer sympathieke forumgenoot!
@Meistersinger bedankt voor de hartelijke ontvangst! En deze zeer mooie Speedmaster :grin::+1:t2:

29 likes

Bah, een replica

16 likes

Oh, en niet te vergeten … dit aftermarket dingetje maakt hem 1mm dunner.

8 likes

Gefeliciteerd! Heel gaaf

2 likes

Dit bandje staat hem heel goed :ok_hand:

2 likes