Die mooie klik van de pushers inderdaad… heerlijk!
Die klik is haast een beetje dat ik soms denk dat ik de boel sloop🥲
Zal wel wennen zijn omdat ik m net heb
Probeer je chronograaf zo dicht mogelijk bij de 12.00 positie te resetten. De kracht die vrijkomt als je hem van 6.00 naar 12.00 reset kan je wijzer laten doorschieten en het mechanisme beschadigen. Het is een tip, doe er je voordeel mee ik probeer me eraan te houden lukt meestal aardig maar niet altijd
Goede, zo had ik het nog nooit benaderd. Maja, als je overal rekening mee moet houden
Normaal niet zo’n fan van steentjes, maar dit werkt toch wel fijn!
https://www.instagram.com/p/C_AU4oTR6w5/?igsh=aHh4eXJzZXJxdGxu
Op OF zwerft een blauwe rond:
De indices kan ik ergens nog pakken maar de bezel is een no go.
Dan heeft dat ding zulke externe tests doorstaan bij NASA om de Moonwatch te worden, en dan kom jij met zo’n advies.
Gaaf, mooier dan de originele. Veel plezier ermee
Ik kan het me helemaal voorstellen.
H: Apollo 11, please give 30 seconds of thrust.
A: Negative Houston. Can I do 3 times 10 to avoid risk for my moonwatch?
H: Next time we’ll send you with a moonswatch! Throw in that thrust.
Deze heb ik even gemist, watskeburt?
Ik had hem net een paar weekjes. Toen ik het horloge pakte om op te winden glipte die uit mijn handen en viel op de vloer. De chronograaf wijzer en de wijzer in de rechter sub dial kon daarna niet meer naar 0 resetten, doordat er een palletje van zijn plek geschoten was door de val.
Gelukkig was het probleem snel verholpen na een gezellig bezoekje bij André.
Auch
Wel fijn dat het snel hersteld kon worden!
Staat er eentje blauw momenteel. Weet niet of het wat voor je is?
Hmmm. Ik zie dat het een post-2021 band is.
Dit was ook ooit iets anders, van Broad Arrow naar een neo 145022 68 en juist leuk om je eigen draai te geven aan je horloge ;
waar origineel ook zijn charme houdt natuurlijk, al is dat met een vintage 1145022 69 wel steeds moeilijker te vinden
Leuk , ik had hem vorig jaar ook al erop gedraaid.
Overigens bij het rodium 1861 mooier dan bij het rood koperen van de cal 861, maar dat is persoonlijk.
Dank voor het meedenken!
Ik heb inmiddels een US1450 voor de 1861, maar intussen de Speedmaster verkocht.
Man, wat een mooie zeg! Vind ik mooier dan het orgineel! Prijs is hetzelfde?