Geen twijfel over mogelijk. Kopen op de bracelet en op zoek naar een mooie lederen band.
Inderdaad no-brainer.
Kopen op bracelet.
Trouwens, erg tof model! Via de GD die ik je doorgegeven had??
Nee daar wacht ik op binnenkomst van de Professional. Deze kwam ik online tegen. Bracelet uitvoering wel in de UK maar daar moet ik binnenkort voor werk zijn.
Wat een gave Speedmaster! Inderdaad, indien binnen budget altijd met bracelet.
Wauw! Zeker gaaf! Ik zou hem ook met bracelet aanschaffen. Heb zelf destijds mijn 3861 gekocht op de zwarte (zeil) band, maar heb nu altijd nog de wens voor een stalen band erbij. Oftewel, maak niet dezelfde ‘fout’ als ik heb gemaakt en pak meteen de bracelet. Er zijn genoeg mooie lederen banden te vinden.
Altijd metalen band kopen. Voor lederen banden zijn er opties genoeg en de sluitingen zijn betaalbaarder.
Let wel, het is een groot horloge, groter dan een gewone (grote) speedy.
Er is al genoeg gezegd denk ik zo. Ik kan het alleen maar met iedereen eens zijn
Dank allen, eerst met verstand kopen (titanium bracelet) en dan met het hart op zoek naar een mooi leren band die er perfect bij past.
Vandaag de rode Speedmaster Schumi. Hiermee heb ik deze week deze rode, de gele en de blauwe gedragen.
Ik persoonlijk zou die even gaan passen zo mogelijk; is toch een stukje “lomper” dan een gewone speedmaster, 44+mm en stukje dikker dacht ik.
Jaren geleden wou ik de moonphase kopen, prachtig op foto maar op de pols wat een joekel, beetje zelfde gevoel. Nu mijn polsen doen het niet goed met joekels, anderen wel.
Dit is trouwens wel een goed advies. Ik heb ook onlangs de standaard Speedmaster gepast en daarnaast de blauwe moonphase (304.33.44.52.03.001) in 44mm. Dat droeg toch echt significant veel groter.
Ziet er goed uit! Is dit de 3861? Zit ook naar de bracelet te kijken maar US geeft aan dat hij eigenlijk niet geschikt is voor de nieuwe 3861.
Is een 1861, de 4 streepjes tussen de minuten verraden het.
Jouw omega kennis is fenomenaal!
Zeker niet. Een 3590.50 uit ‘90 met 861 uurwerk
Dat valt wel mee hoor, verschil tussen de 3861 en 1861 met de Don en die streepjes zijn makkelijk te herkennen, streepje op de e in tachymetre en de s en r in Speedmaster zijn een brug te ver om een 1971 te herkennen met een 1973 of 1985 versie
Oeps, scheelt maar 1 getal, lol.
Hahah