Speedmaster only V (Deel 5)

Ook ik ga met een Speedy om het nieuwe jaar in

13 likes

Zeker. Daar zou ik mijn energie ook niet aan willen besteden.
Het is alleen wel zo dat de AD de richtlijnen van Omega moet volgen en niet zijn richtlijnen als het aan komt op eventuele waterschade.

Maar mocht dit de enige reden zijn waarom je geen Speedmaster zou nemen, dan kun je alsnog je Speedy af doen en een ander horloge dragen als je gaat zwemmen? Een Seamaster is ook geen straf om te dragen :grin:

5 likes

En toch durf ik m’n Speedmaster ook nog steeds niet in een teiltje af te wassen, wat ik wel met m’n duikers doe. :see_no_evil: Ik ken alle argumenten, de METAS testen en statements van Omega, maar het voelt voor mij gewoon niet hetzelfde als een duiker. :sweat_smile:

Misschien moeten we een topic openen, “Je Speedmaster onder water” met stoere duikfoto’s. :grin:

5 likes

Fijne jaarwisseling en een gelukkig Nieuwjaar toegewenst!!:watch::champagne::champagne:

17 likes

Een Speedmaster wordt toch wel mijn 2024 prio. Mijne weggedaan voor mijn grail, maar eigenlijk is de Speedy mijn sub grail zo lijkt.

al die mooie speedy’s hier :heart_eyes:

9 likes

Is ook je goed recht. Als iets niet goed voelt, zou je gek zijn om het toch te doen.
Iets niet doen is ook heel iets anders dan beweren dat iets niet kan :+1:t2:

3 likes

Lijkt me ook tijdverspilling met zo’n AD in discussie, die sturen m toch op naar Omega.

Want hoe toon je bv als gebruiker dan aan dat je niet 51m diep bent wezen zwemmen?

Ik zwem eerlijk gezegd zelden, maar mn zoontje in bad kan hij tot nu toe prima hebben đŸ«Ą

3 likes

Zijn deze nou beiden 42mm? Of is de foto vertekend?

mooie band

1 like

Ja 42mm en ja de foto vertekent.

Enorm, die rechter lijkt wel een 39mm, waarmee voor mij maar weer duidelijk wordt dat je dus altijd zelf moet passen en niet van polsfoto’s uit moet gaan. Beiden prachtig overigens, leuke detailverschillen.

4 likes

Dat gaat helaas niet. Dat is een kwestie van eerlijkheid en vertrouwen.
Nou denk ik ook dat de meeste mensen die alleen zwemmen niet aan de 50m komen, want het is echt diep :sweat_smile: En die mensen die wel aan deze dieptes komen zullen waarschijnlijk duikers zijn. Zij dragen een duikcomputer, of als het een purist is een duikhorloge daarnaast :smile:
Ik denk dat Omega niet bang hoeft te zijn voor dit soort garantiekwesties.

4 likes

Beide zijn, zonder de kroonbeschermer, 39,7mm, maar de 3861 draagt wel kleiner dan de 1861. Is ook slanker

Dank!
Deze heb ik bij ABP Paris laten maken. Prima adresje

13 likes

De plannen voor vandaag zijn iets veranderd, dus ik had ineens tijd om in de lange rij te staan voor de oliebollenkraam, veel te veel oliebollen te halen en daarna een foto van te maken :joy:

Iedereen een heel goed uiteinde gewenst en alvast een gelukkig nieuwjaar!

26 likes

De “Neil Armstrong” a.k.a. 105.012

30 likes

20 likes

Klaar voor de jaarwisseling :tada: :confetti_ball:

21 likes

Bijzonder hoe je 2 van m’n favoriete dingen in het leven in 1 keer weet vast te leggen :ok_hand: Fijne jaarwisseling!

3 likes

Ja hoor :slight_smile: eentje van 2022 en eentje van 2013

1 like