Dat krijg ik niet meer uitgelegd thuis
Saffier sandwich 3861
Handjes van het stuur
Ja want even denken, jij hebt een hesalite 3861?
Heb je een foto ervan? Dan kunnen we je misschien een handje helpen om de keuze te maken. Wat is eigenlijk de reden dat je toch twijfelt voor saffier te gaan? Vanwege de display case-back? Toch denk ik dat ik bij een oudere Speedy altijd nog voor hesalite zou gaan.
Jep, correct. heb al een hesalite en daarbij de case back…
Ik laat je gewoon effe meekijken!
Ja ik snap wel dat het je trekt. Erg mooi dat vintage gevoel bij zo’n Speedy. En hetzelfde wat ik had, je swapt wat makkelijker bandjes bij zo’n geleefd horloge.
Lastig dilemma wat je hebt.
Is deze misschien ook interessant:
Bedankt voor de post!
Klopt komt dicht in de buurt, case is zelfs mooier! En komt van dezelfde bron Davidoff brothers…
Vind de pumpkin uitstraling wel meer uitkomen bij die die ik op het oog heb!
Ze advertenteren met “mint” condition terwijl de deuken in de kast zitten……altijd leuk die verkooppraatjes. Ook nooit gepolijst, terwijl ze geen service history hebben. Prijs is verder niet slecht.
Dat ligt ook vooral aan hoe het gefotografeerd en bewerkt wordt. Alle patina bij de Davidoff Brothers is altijd dik aangezet. Je moet het echt ter plekke bekijken, alhoewel ik vermoed dat het ook in daglicht er mooi uit zal zien.
Ik denk dat die via @YY77 er niet voor onderdoet, zeker in daglicht
DB1983
Ik wil niet mijn eigen horloge promoten maar er staat een 3592.50 met perfect verkleurde lume in het blauwe gedeelte.
Zoals ik zei de case van @YY77 ziet er beter uit. Wat de verkleuringen betreft, je kan via hen extra foto’s opvragen. Mijn broertje woont in geneve en dat is mijn laatste troef
Dacht echt : Waarom wordt hier een huawei relclame gepost? Tot ik goed keek.
Veel plezier downunder.
Wat blijft dat toch echt een prachtige Speedmaster.
Ik denk oprecht 1 van de mooiste versies.
No worries mate!