Ik ga die moonshine reversed panda binnenkort even passen, want na die foto’s van de GTG en die post van Brick ben ik verliefd.
Pwoooaaaaah die volgoud moonshine is gaaf, zouden ze deze overal op voorraad hebben om te passen, of ben je ergens specifiek geweest?
Ben getriggerd sinds @Watchstick_81 z’n gouden klatser heeft
De Canopus glimlacht ook altijd naar me…, zelfs de render op omegawatches.com
Plaatje voor de overbrugging dan maar:
Nice! Speedy in disguise. Dat blauw met bruin combineert altijd goed. Is dit cognac of toch een andere kleur bruin?
Bij gaap en limoen hè.
Het is er eentje van Hirsch (met vouw) en ik meen dat ze het goudbruin (kalfsleer) noemen. Hij heeft een zwarte rubberen binnenkant, waardoor hij erg lekker zit.
Aangezien de AD zon beetje naast mijn kantoor zit en de Moonshine Panda in de etalage lag kon ik het niet laten om deze even te passen. Wat een klapper. Foto doet dit horloge geen recht.
Ooit…
Mooi deze bezel! Zie ik het goed dat de letters dieper liggen en dus gevuld zijn met luminova?
Oogt die heel anders dan het origineel? Springt die er meer uit? Ik heb er ook al naar zitten kijken. Ik geef weinig om de indeling (dot 90 etc) maar het ceramiek en lichtgevende spreekt mij erg aan en daarom overweeg ik hem.
(kwam er nog veel douane kosten bij de bestelling?)
Klopt helemaal. De letters/cijfers zijn uitgefreesd uit het keramiek (ik geloof met een laser), en gevuld met enamel/luminova, identiek aan de 321 Ed White.
Oogt luxer en meer high end. De letters/cijfers zijn wit en dus makkelijker afleesbaar.
Bedenk wel dat de meer luxe uitstraling iets wegneemt van de vintage uitstraling van een Speedy, maar ik vind het een zeer geslaagde mod. Ik heb de 321 Ed White mogen passen tijdens een GTG, en werd toen gewezen op deze modificatie mogelijkheid. Toen heb ik gelijk ook maar een saffier deksel besteld, zodat de 3861 ook zichtbaar is. Een upgrade aan beide kanten dus
Beide mods zijn in een mum van tijd weer omkeerbaar, opdat het horloge z’n originaliteit behouden blijft. Is wel een geruststellend idee, voor het geval dat ik het horloge ooit zou willen verkopen, wat bij mij nogal eens voorkomt
Perfect setje zo
Thnx! Dat is gedetailleerde info waar ik wat aan heb. Van mij mag die vintage vibe wel minder. Ik heb een normale 1861. Ik ga nog even dubben of ik hem bestel (maar vermoed van wel haha)
Oke, dat dubben duurde niet lang. Ik zal laten weten hoe die bevalt op de 1861.
Mooi! 2nd generation
Blijft mooi!