Speedmaster only V (Deel 5)

Oh jee. Vandaag ook de witgouden gepast. :sweat_smile:

Die is zo mooi onder de radar en dan dat gewicht!!

15 likes

Of wachten op een stalen witte :wink:

1 like

Merci, heel blij mee. Een nette nieuwe en een toffe bandenwisselaar met vintage kriebels :stuck_out_tongue_closed_eyes:

50 Snoop Dog :dog: :rocket:

42 likes

@myfriendscallmeKC Wat een heerlijke wristshots maak je elke keer :camera_flash::drooling_face:

1 like

32 likes

Thx! :sunglasses:

Aha, ik dacht dat er verschillende uitvoeringen bestonden, maar het is verkleuring door zon of ouderdom ?

Door de mooie foto’s in dit onderwerp ook een glaasje op de 105.012-66 gezet.
Wat een heerlijk uitzicht! :smiling_face_with_three_hearts:

37 likes

Veel exemplaren zijn verbleekt door inwerking van de zon. Deze is zorgvuldig bewaard en nauwelijks blootgesteld aan straling. Dus de aarde, maan en mars zijn nog fris van kleur op de wijzerplaat.

2 likes

Foto is bij kunstlicht genomen. Zal nog s een foto posten bij daglicht. Dan is t beter te zien.

1 like

Ik heb een Speedmaster uit 1971.
Op de binnenkant van de caseback staat geschreven “11/21/HA”.
Weet iemand wat dit betekent? Maand/Jaar/?? Of Jaar/Maand/??.
Zal te maken hebben met onderhoud denk ik.
Weet iemand meer?

Service gehad in november 21 door HA?

3 likes

Of in 2011 (in de VS wellicht) ??

1 like

Nu bij daglicht in volle glorie…

26 likes

Top !

14 likes

Dat zou niet logisch zijn. Waarom dag en maand noemen maar niet het jaar.

2 likes

Dankzij een soepele deal met @goedie en hulp van @PeterLC kan ik ook eindelijk het hart van mijn Speedmaster zien! :star_struck:

Eigenlijk zonde dat dit in veel gevallen verstopt zit achter een dichte deksel.

Zou graag nog een keer een extract of the archives bij Omega opvragen. Weet iemand of er al bekend is of deze service ooit nog terugkomt?

18 likes

Ik had begrepen dat het in de loop van dit jaar terug zou komen. Maar mogelijk wel in een andere vorm o.i.d. Ik wacht er ook op. :smiley: :ok_hand:

3 likes