En er was licht…
Na de Mark IV, volgt een nieuw doel voor 2024. Broad arrow “replica” of de
FOIS speedmaster. Dat is de Shortlist wat zou jullie voorkeur krijgen?
Wow! Mooie 345.0809! Deze staat nog hoog op mijn wishlist. Van welk jaar is deze?
Wachten op een leuke deal die voldoet aan jouw eisen. Of gaan voor een goed geprijsde en ervaren of het echt voldoet aan jouw verwachtingen. In vintage en semi-vintage is het toch vaak lang wachten op de perfecte uitvoering en dan kan je alvast die “itch” krabben.
Ik zou niet direct gaan voor een full set want -zoals al aangegeven- is dit ook vaak bij elkaar geknutseld. Ik koop het liever met een Extract of the Archives. Deze optie komt er weer als de nieuwe Omega heritage manager alles heeft nagelopen op creatieve fraude door zijn voorganger
Ik heb de replica na een jaar weer verkocht. Het ziet er geweldig uit in direct daglicht. Minder in matig licht. Ik zie dat je twee heel goed afleesbare Speedmasters hebt, dus houd dit in het achterhoofd. Spiegelende wijzers zijn een drama in slecht licht (vind ik).
Na drie weken heb ik de Moonshine 50th even in zijn bedje gedaan, voor wat welverdiende rust. Ik heb het na de aankoop iedere dag gedragen. Wat een geweldig horloge en het is nu voor altijd verbonden aan mijn vader, die helaas twee weken geleden plotseling is overleden . Dus deze gaat nooit meer weg.
Het heeft plaats gemaakt voor de Snoopy! Ik zag tijdens de Utrecht GTG meerdere liefhebbers de Snoopy 50th uitproberen en het staat echt goed op elke pols! Dat ondervond ook @Rolopalooza en nog iemand van HF (naam even kwijt). Het Snoopy effect is sterk de laatste tijd, toch @myfriendscallmeKC ?
Leuk je ontmoet te hebben @willemC !
Ontzettend toffe horloges! Maar allereerst gecondoleerd met het verlies van je vader en heel veel sterkte!
Gecondoleerd Jordy, veel sterkte gewenst!
Maakt deze moonshine er eentje met een dubbele lading, heel bijzonder ook.
Gecondoleerd man. Ving er op de achtergrond wat van op zaterdag…
moge dat prachtige uurwerk je immer aan je vader herinneren met een gepaste glimlach…
Sowieso broad arrow! De FOIS is persoonlijk nooit zo mijn ding geweest. En wat minder uniek tov de speedies die je al hebt.
Nope… deze foto heb ik vanochtend gemaakt
Heel veel sterkte gewenst!
Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst!
Bedankt voor het medeleven!!! Ik had verwacht de Moonshine alweer in de verkoop te moeten zetten, maar gelukkig blijven de goede herinneringen plakken na alle ellende. Het is de eerste keer dat er echt een sterke emotie rondom een horloge hangt. Ik hoorde tijdens de GTG meerdere soortgelijke verhalen.
Pluk de dag mensen
Dat maakt zo’n stuk toch wel extra waardevol. Ook als je hem later wellicht weer doorgeeft
“Woef!”
Sterkte met je verlies!
Dank je wel!
Jij hebt 'm ook? Of was dit tijdens de GTG afgelopen zaterdag?