Nog maar een dag……
Heb hem ook
Ah leuk! Sorry, mijn geheugen is een zeef de laatste tijd of ik heb het totaal gemist. Maar gaaf! De Nixon band is een populaire optie voor de Snoopy 50th. En eigenlijk staat elke moderne Speedmaster er goed op.
Sterkte man…
Sterkte!
Dank jullie wel
En nu weer terug naar dat heerlijke Speedmaster geouwehoer graaf
En een dikke PRO. Lijkt alsof ze dit zo bedoelen?
Oeh! Jij breekt zomaar even een onderwerp aan waar ik zelfs de meest doorgewinterde Speedy-experts nog niet over gehoord heb!!
Zal zo eens even Moonwatch Only erbij pakken, maar ik kan me niet herinneren dat ze dit specifieke font bespreken!
Leuk!
Edit:
Maar meteen in het boek gedoken, en daar wordt het woord Professional helemaal niet besproken (raar!), maar je ziet bij het plaatje van de C3 wijzerplaat wel dat PRO dikker is dan de letters die erna komen:
Dit zou kunnen vertekenen.
Het lijkt er namelijk eerder op dat de eerste O (van PRO) hoger is dan de rest van de letters.
Leg eens in het boek een liniaal over de bovenkant van de letters van het woord professional.
Het lijkt erop dat de 2e O ook weer dikker is, dus het kan toeval zijn en te maken hebben met de stempels?
Bedankt. Wel lekker nerden dit! Nu ben ik los van horloges ook een typografie nerd dus dat scheelt
Haha, het is gewoon een matige kwaliteit tampondruk geweest. De “S” en de “O” erna zijn ook weer dik. Wel een leuke observatie. Ik heb net de 3de editie van Moonwatch Only gekocht dus maak er ajb geen dingetje van want straks moet ik de vierde editie ook aanschaffen
Hier van mijn 3595.50. Daar zie je nog iets vreemds….
Er zit gewoon een meme / easter egg in joh. “PROO!”
zo, weer even boven water na een tijd in Duitse warehouses verstopt te zijn voor werk. Ben daar de NASA velcro bandjes van Luna Replicas wel wat meer gaan waarderen. Lekker licht en duurzaam materiaal. Kwaliteit van het stikwerk kan wellicht wat beter, wel. Als ik zo de hele dag met fietsonderdelen loop te slepen heb ik graag een wat minder krasgevoelig bandje om dan de stalen band.
Prachtig
Knaller