De prijs op Chrono24 gaat heel snel richting retail inderdaad. Maarja, alles is aan het zakken. Kopers kijken de kat uit de boom en dealers worden ongeduldig. Buy the dip
Vreemd genoeg daalt de Speedy Tuesday 1 niet. De Chrono24 waarde (wat dat dan ook mag betekenen) zit nu hoger dan ooit.
Vraagje: op een video zie ik deze voorbij komen. Het nummer dat eronder staat klopt niet, de naam ook niet naar ik aanneem. Wie weet de juiste naam, het goede nummer?
Dat denk ik ook niet, maar ze hebben nu een Speedmaster voor iedere portemonnee en ik ken er zat die dit bedrag zo betalen voor die band. Ik niet helaas…
Even doorsparen en je kan de Chrono Chime (569.000 euro) kopen
De ultieme f#ck you piece onder Speedmasterverzamelaars
Het is de eerste en enige chronograaf die de tijd rinkelt van de verstreken gemeten tijd. Volgens mij in samenwerking met Blancpain ontwikkeld? Dat verklaart niet volledig het prijskaartje, maar wel dat ze kunnen vragen wat ze willen. Heel indrukwekkend horologe in ieder geval. Het is voor de rijke oliesjeiks in ieder geval.
Als ik per se het gewicht van een platinum band bij m’n platinum speedy zou willen, dan zou ik voor die 55k gewoon een nieuwe platinum Day-Date ernaast hangen. Krast een beetje, twee horloges om een pols, maar heb je wel ook een datumfunctie