Nu vraag ik me af welke Peugeot je rijdt. Zo gedetailleerd kijk ik naar je foto’s…
snel krast? wat doe je er dan mee? of stoor je jezelf aan t kleinste veegje?
De mijne wordt echt veel gedragen en kan niks storends vinden, zelfs na 2.5 jaar
Erg mooi exemplaar
Erg leuk, Ik dacht het al,heb er laatst één meegehad toen mijn 508 de eerste keer voor apk ging.
Niets bijzonders, al doe ik m’n horloge zelden af overdag. Dus af en toe klussen in de garage of knokken met hond en peuter dat wel. Stoor me opzich niet aan krasjes, het valt alleen echt wel op in vergelijking met saffier.
ja, klussen in garage of knokken met de hond doe ik dus niet met speedmaster om
Cool!
Nice! De eerste witte op het forum?
Holy shit wat een gaaf ding en mooie foto!
Vet! Zeer benieuwd naar IRL, benieuwd hoe rap de AD’s hun bestellingen binnen gaan krijgen!
Hallo, binnenkort wil ik overgaan tot een aankoop van een Speedmaster, dit is voor mij het ultieme horloge. De keuze zou gaan naar een nieuwe Speedmaster moonwatch saffier. Deze staan momenteel geprijsd aan 8900€. Daar ik toch twijfel om zoveel geld uit te geven ben ik toch even gaan kijken op Montro. Daar zie ik nu dat ze bij Steiner Maastricht een nieuwe ongedragen Moonwatch (2024) verkopen voor 7050€ Ook bij Filipuccci Juweliers in Maastricht verkopen ze enkele ongedragen Moonwatchen voor 7.250€ en 7275€. Mijn vraag is nu, hoe kan dit? Splinternieuw, met de stickers, bijna 1900€ onder de prijs. Hoe is dit mogelijk? En dan voor hetzelfde horloge in dezelfde nieuwstaat 25€ verschil
Zijn deze tweedehandszaken wel te vertrouwen? Heeft iemand hier ervaring mee? Een heleboel vragen en dit van iemand die hier voor de eerste keer post…
In ieder geval wil ik jullie al bedanken voor eventuele reacties. Groeten Hugo
Een half jaar geleden verkocht ik mijn Hesalite nog voor €5250. Een Speedmaster (de reguliere) heeft sowieso altijd afgeschreven op retailprijs (tenzij je een flinke korting kon bedingen, hetgeen ze hardnekkig proberen uit te bannen hence o.a. de witte Speedy). Daarnaast verhoogt Omega elke oneven maandag de prijzen met 10% dus de retailprijs begint onderhand absurde vormen aan te nemen.
De Speedmasters die al in het circuit zijn ingekocht zullen dus nog voor een flink gereduceerd bedrag te koop kunnen zijn (dus waar wacht je nog op), maar uiteindelijk gaan de prijzen op de grijze markt ook flink omhoog.
Wel even om denken dat er een nieuwe en een oude sluiting zijn waarbij de nieuwe een hele fijne fijnverstelling heeft. Als Rolex-kneusje (bandengoden) kan ik die nieuwe band met die micro-adjustment ten zeerste aanraden
De nieuwe sluiting met fijnverstelling zou er al in moeten zitten van pakweg halfweg vorig jaar. En toch zie ik nieuwe ongedragen speedy’s van 2024 bij Filipucci staan met de oude sluiting. Vandaar dat ik vermoed dat er iets niet klopt. Maar je redenering van de reeds ingekochte Speedmasters kan ik wel volgen. Dank je wel voor dit inzicht