Nu weet ik dat je sluiting van een 5-digit Rolex eenvoudig kan buigen tussen je vingers om hem strakker of juist losser te stellen. Maar ik weet eigenlijk niet of dat bij de Omega sluitingen net zo werkt.
Je kan het gebogen deel van de (open) vouwsluiting korter of langer maken door het voorzichtig iets te buigen (of platter te maken). Dan zal het weer goed sluiten. Niet te enthousiast te werk gaan, want het luistert heel nauw. Je moet een duidelijk klikje horen bij het sluiten en je moet niet teveel kracht moeten uitoefenen bij het openmaken van de sluiting.
Ondanks dat er wellicht heel wat goede banden te vinden zijn, toch maar de hoofdprijs betaalt en voor Omega gegaan. Deze matte alligator voelt overigens wel top!!
Nu snel op mijn witte Speedy laten zetten
Zeker! Zo te zien heb jij een 1479 band. Bij mijn 1450 (ruwweg dezelfde periode) heb ik het ook als ik behoorlijk iets te enthousiast klap bij een doelpunt van m’n kinderen. Beetje irritant, gelukkig nog nooit van m’n pols af gevallen.
Ik zal de tip van @Watchstick_81 eens toepassen.
Dank!
Nee gewoon echt even te leen. @Myspeedyworld is er van overtuigd dat ik het dan ga ‘voelen’.
Je weet wel de geschiedenis enzo van dit prachtige horloge.
Ik heb een déjà vu
En volgende berichten…
Dat is wel dedication zeg, sowieso is het banden aanbod van Omega niet aan mij besteed, dus ik kan gelukkig voor bijna de helft van die prijs bij een bandenboer kijken die naar mijn smaak wat kan maken.
Top combi zo. Veel mooier dan de bruin naar mijn mening. Je ziet de kwaliteit van het bandje wel duidelijk.
Bedankt!! Helemaal eens. Enorm genieten dit.
Zoals eerder gezegd zijn er prima andere banden leverbaar dus doe daar je voordeel mee.
Voor mij echter is deze Omega band elke euro waard. Gevoelsdingetje
Haha ja, dat dacht ik ook. @Sammi heeft het daarmee ook opgelost, dus kan wellicht nog wat recente ervaringsdeskundigheid delen.
Ziet er top uit! En Omega weet de prijzen goed op te drijven (dit had 300 tot 350 euro gekost paar jaar geleden), maar de kwaliteit van het alligatorleer is dan ook wel naar. Bij goedkopere banden tot 200 euro zie je het vaak wel. Op mijn 323PT zit aan beide kanten alligatorleer, ik wil niet weten wat dit gaat kosten als het versleten is…
Top dat je hem hebt! Ik denk dat ik weet van wie je hem hebt overgenomen Hij kon er wel eentje missen?
Het volledige NA verhaal staat hier:
Dank je! Dat moet je maar even appen, waarschijnlijk had ik het al eerder gemeld? Ik denk dat je het bij het juiste eind hebt.
Nee klopt. @Brick begin je er al aan te wennen of is hij in het hoekje van de kamer beland ?
I can’t agree more