Houd ons (mij ) op de hoogte!
Waarom heeft Omega voor dat systeem gekozen destijds.
Is de verwijderbare pin over de volle lengte even dik of net als een springbar met dunnere uiteindes?
Edit:
Ik zag jouw opmerking te laat @Watchstick_81 , dat was nl ook mijn oplossing. Een gewone springbar. Buiten dat zijn er ook sets te koop van de quick release springbars.
Je hebt dan echter alle afmetingen nodig. Breedte, lengte en dikte van de veerbuis en de uiteindes.
Owja ook nog iets anders essentieel’s vergeten, foootoow
Tijdelijke verstandverbijstering ?? De moeilijkheid is de 11 mm lengte, 12mm vind je nog wel, en ongeveer 1.5mm dik. Cousins had ze maar die passen niet 1 op 1 heeft iemand anders al uitgezocht, moest nog aan geschaafd worden. Ik heb een Omega nummer en er wordt gekeken of die nog leverbaar zijn
Ok duidelijk!
Ik voel met je mee, het leven is soms niet gemakkelijk, sterkte ermee!
De SpeedyMoon even op een goed gedragen nubuck band gezet. Staat niet eens verkeerd! Maarja, blijft natuurlijk ook een Speedmaster
Ik ben op dit moment aan het kijken om een Speedmaster Moonwatch sapphire aan te schaffen. Toch ben ik benieuwd wat de voordelen en nadelen van het horloge zijn (als die er zijn), het is immers toch een flinke uitgave. Dat kan ik natuurlijk het beste vragen in dit topic. Dus bij deze!
Een 3861, wil je dan weten wat onze voorkeur is van saffier vs hesalite of over het horloge in zijn totaliteit?
Beide, hahaha
Als je het je kan veroorloven, gewoon doen.
ziet niet uit bij dit horloge