Nu de 1450 band aan de Speedymoon zit, was ik op zoek naar een goed alternatief voor de ST1. Tijdens de Redbar GTG heb ik door puur toeval de “moon” rubber band met vouwsluiting op de kop getikt voor een leuke prijs. Dit staat lekker op de ST1! Het is heerlijk zacht rubber en met de vouwsluiting was ik al bekend, maar deze heeft het nieuwere hoekige ontwerp dus een leuke toevoeging aan de collectie.
Dankjewel voor deze uitgebreide beschrijving en het is idd niet een van de originele 300
Heee, dat staat super
Dank je! Ik dacht dat jij het al eerder had gedaan, maar dat was op de ST2?
Heerlijke band! Prijzig, maar heerlijk
Correct. ST1 heb ik op het moment niet thuis liggen
Ziet er top uit jammer dat deze er niet in andere kleuren is vooralsnog, bv. donkerblauw voor de Snoopy 50th
Ja dat zou mooi zijn, maar zwart staat bijna bij alles natuurlijk.
Wilde jij 'm ook niet op jouw gouden panda zetten? Ik denk dat niets boven de gouden band gaat, maar soms wil je ook wat anders.
Hier de binnenkant van de strap voor wie zich afvraagt hoe het eruit ziet
Heel leuke touch!
Ik zou het leuk vinden om die band te hebben idd, maar die gouden bracelet is gewoon te mooi . Tot op heden geen behoefte gehad om te evt. te wisselen. En 5,5K voor rubber met een Moonshine sluiting vind ik ook wel wat taai
Op de platinum zal hij ook mooi staan!
Ja dat is jammer, wellicht komt er nog een leuke deal voorbij
Voorlopig vind ik de zwarte croco de beste optie van de 321PT.
Hoppa! Proficiat met deze prachtige aanwinst
Heel gaaf!! Van harte, ik snap de keuze
Vandaag kwam mijn neef op bezoek, hij is sinds kort gevangen door het horlogevirus en ik heb twee Seiko’s aan hem overgedragen (SKX009J en SRP777J). Die stonden al langer op zijn wensenlijstje. Ik heb tevens alle Speedmasters van stal gehaald om ze te laten zien. Grappig hoe een leek daar naar kijkt. Dus niet kijkend naar waarde of hype, maar gewoon wat je mooi vindt. Zo ben ik ook begonnen met de CK2998 blauwe panda. Hij vond de Ultraman het gaafst.
Bij deze een foto. Hesalite op de bovenste rij en saffier op de onderste. Puur toeval overigens.