Speedmaster only VI (Deel 6)

Wat een wereldset! Heel mooi :ok_hand:

Leuke reactie van je neef haha. Nog mooier is als iemand totaal geen kijk er op heeft, en werkelijk geen verschillen ziet of begrijpt waarom het een vijf keer zoveel waard is als het ander :sweat_smile:

2 likes

Ik moet bekennen dat ik dat zelf soms ook niet begrijp.

8 likes

Mijn hemel wat een geweld zit daar in de watchbox. :+1: :star_struck:

En leuk om te lezen hoe je neef tegen zo een collectie aankijkt.

Als er al een tweede Speedy bij komt gaat dat nog wel even duren. Eerst nog twee andere horloges in de planning.

1 like

Nu gaat het gelukkig daar zelden over bij Speedmasters merk ik. Wel werd tijdens de vorige Redbar GTG iemand wel heeeeeel erg stil en bleek toen ik de retailprijs van de platina 321 Speedmaster vertelde… Ik kon er ook niet uit opmaken of hij dat heel duur vond voor een Speedmaster of dat hij sowieso niet dacht dat zoiets op deze GTG zou liggen. Dan had hij de doos van KC nog niet bekeken denk ik.

En drie gasten vroegen of ik ook bij de Speedmaster GTG was vorig jaar…

5 likes

Heerlijk :star_struck::star_struck::star_struck: om van te dromen!

1 like

Wow wat en pracht en geniet van ze allemaal :ok_hand:t3:

1 like

En? Was je daar?

Dat is idd een mooie constatering :slight_smile:

1 like

Nee de was had ik thuis al gedaan.

Hartelijk dank!

4 likes

Ik hou het in de gaten, maar grijs zie je ze niet. Hoogstens een keer op Omega forum oid. Ik hou me iig aanbevolen als je iets tegenkomt :v:

1 like

De platina 321 is er nu ook in full platina bracelet:

Wellicht oud nieuws voor jullie Speedy adepten :sweat_smile:

3 likes

Wat een collectie :heart_eyes:

Dat snap ik wel, al is die Speedy tuesday? (Rechts boven) misschien nog net iets gaver.

1 like

Ja geweldig toch icm de flatlink. Halve kilo om de pols alleen :wink:

3 likes

De witgouden 321 weegt 212gr dus de platina zal wel 230-250gr wegen haha. Gewicht staat op de website nog niet vermeld.

Wel een heerlijk ding zeg. Pfff

1 like

270 gram volgens Omega HQ las ik op Omega forum. Moonshine Panda weegt 224 gram. Goed te doen dus :wink:

2 likes

schitterend wat een collectie :ok_hand:

1 like

:rofl: grote wasjes, kleine wasjes, stop ze in je wasmachine, laat maar lekker draaien …

@Neyra kleine hint. Lees eens de eerste zin van het artikeltje om erachter te komen :wink:

5 likes

Sarcasme herkennen is ook een vak :upside_down_face:

4 likes

I know, wordt er steeds slechter in merk ik :smile:

1 like

@neyra weet het antwoord al want hij was daar zelf bij.

3 likes