Speedmaster only VI (Deel 6)

Check, thanks :+1:

2 likes

Pfff wat een collectie, prachtig!

1 like

Ben op de mooie foto’s in dat artikel 3x te ontwaren zag ik.

Ik was daar alleen niet vanwege mijn indrukwekkende collectie Speedmasters, meer vanwege mijn aanstekelijke enthousiasme :sweat_smile:

5 likes

:joy:

1 like

Nice :+1:

Dat is denk ik ook wel het mooie van de Speedy community. Gaat niet op hoe indrukwekkend je collectie is. Maar vooral ook om je enthousiasme.

Ik vond het jammer dat ik er niet bij kon zijn vorig jaar. Was iets te last minute en had plannen met het gezin. Had er graag bij willen zijn.

3 likes

Prachtig mooie set jordy. Waanzin wat je de laatste tijd hebt toegevoegd en ik hoop dat je het nooit beu wordt!

1 like

Thx! Enorm van aan het genieten :blush:

1 like

Ik moet zeggen dat vintage nu ook meer lonkt, wat er dan uitgaat weet ik nog niet. Ik was tijdens de Redbar GTG wederom erg onder de indruk van de 105.003 van Sander (niet op HF) en een 105.012 of 145.012 in heel mooie staat zou ook niet misstaan in de collectie. Een echte 321 moet er nu toch wel komen vind ik.

15 likes

Ik denk dat je tijd hebt om te filteren tot de juiste passeert… :wink:

1 like

Absoluut! Geduld is niet mijn beste kant, maar bij vintage is het gewoon wachten tot de juiste langskomt voor de juiste prijs. De prijzen zijn ook van deze modellen aardig gezakt dus het is een leuk moment om in te stappen. Ik heb nu een Speedymoon uit 1987 en een Moonwatch 861 uit 1990. Dus een 321 uit de jaren '60 past er mooi bij :slight_smile:

3 likes

De liefde voor de Speedy is er nog steeds op valentijnsdag :smiling_face_with_three_hearts:

29 likes

Goedemorgen!

22 likes

24 likes

Geweldig mooie collectie!

1 like

Weer een Speedy in de collectie.

25 likes

Ik kon ook niet zonder en nóg mooier met de Spiralwinder achterkant die FedEx net bracht!
Ook nog eens platter; mooi en prettig:

35 likes

27 likes

30 likes

Blijkbaar de chronograaf per ongeluk geactiveerd :stuck_out_tongue:

27 likes

Vanochtend

26 likes