Het was een heerlijke mini boutique GTG @Watchstick_81 Jesse was duidelijk een horloge liefhebber en de lounge ruimte achterin de zaak was gezellig en warm. Alsof je bij iemand thuis was. Ik had dit niet verwacht. Het was genieten van alle stukken die Jesse op tafel legde.
Nou bij mij en @sjiel bleef deze Ploprof goed plakken op de pols. De kast leek wel weg te smelten op onze polsen. Ik zou deze dragen als een dress watch onder een donker blauw pak.
Omega Boutiques doen vaak wat moeilijker als het horloge nooit met die band geleverd is. Bij de reguliere 3861 Moonwatch of de nieuw FOIS wordt het op meerdere banden geleverd, waaronder staal. Het helpt enorm als je alleen een bestelling plaatst met het referentienummer van de band en niet vertelt dat het voor een bepaald horloge is.
Dit zijn de referenties van beide banden. Prijzen zitten inmiddels al ruim boven de 800 euro.
Het lijkt me beter om een relatie/klantbestand op te bouwen bij een AD of Omega Boutique, dan horlogemakers “lastig te vallen” die al het razend druk hebben met hun reguliere werkzaamheden.