Speedmaster only VI (Deel 6)

Recente 3861’s hebben ook nog weleens problemen:

2 likes

1 like

Dat is teleurstellend… :sleepy:

Een betere productielijn of QC dan misschien ?

@YY77 daar spreekt men van juli 2021 + nog een paar maanden voorraad, dus bij modellen vanaf 2022 zou de kans heel klein moeten zijn. Dank !

1 like

Het was een heerlijke mini boutique GTG @Watchstick_81 Jesse was duidelijk een horloge liefhebber en de lounge ruimte achterin de zaak was gezellig en warm. Alsof je bij iemand thuis was. Ik had dit niet verwacht. Het was genieten van alle stukken die Jesse op tafel legde.

Nou bij mij en @sjiel bleef deze Ploprof goed plakken op de pols. De kast leek wel weg te smelten op onze polsen. Ik zou deze dragen als een dress watch onder een donker blauw pak.

24 likes

Een divedresser! Of is het dressdiver?

1 like

Weet iig van 1 Snoopy die terug moest (ca sep '21 productie)

Gewoon garantie dus, prima! Ik draag ze allemaal in roulatie dus het ligt allang bij Omega voor een reguliere service voordat het kapot kan gaan :smile:

1 like

Die snoopy op staal is echt heel erg mooi!

1 like

Ja, een dressdiver! :rofl:

Thx! En wat alle Snoopy 50th dragers zeggen; “Zo hadden ze deze uit moeten brengen, met de fabric strap als extraatje.”

3 likes

Op mat alligator gezet vandaag. Beetje wennen t.o.v. stalen band, maar geloof dat hij het wel kan hebben…

26 likes

100% mee eens! :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Helemaal mee eens. Echt mooi zo. Kan je die band makkelijk los bestellen of wordt daar nog moeilijk over gedaan?

1 like

22 likes

Omega Boutiques doen vaak wat moeilijker als het horloge nooit met die band geleverd is. Bij de reguliere 3861 Moonwatch of de nieuw FOIS wordt het op meerdere banden geleverd, waaronder staal. Het helpt enorm als je alleen een bestelling plaatst met het referentienummer van de band en niet vertelt dat het voor een bepaald horloge is.

Dit zijn de referenties van beide banden. Prijzen zitten inmiddels al ruim boven de 800 euro.

2 likes

@donar

@horloge24 of @floris155 kunnen je ook wel helpen.

3 likes

Het lijkt me beter om een relatie/klantbestand op te bouwen bij een AD of Omega Boutique, dan horlogemakers “lastig te vallen” die al het razend druk hebben met hun reguliere werkzaamheden. :wink:

1 like

André heeft het inderdaad heel druk !

Op een mooie lentedag… ik moet snel wat zon pakken zie :sunglasses: ik

22 likes

Is makkelijk los te bestellen geen enkel probleem

2 likes

NA! :partying_face: Speedmaster 145.0022 uit mijn geboortejaar 1984

61 likes