U weet wel dat er al een Sapphire cashback te koop is bij spiralwinder meen ik? Dan is het prachtigeuurwerk zichtbaar en wordt hij zelfs iets dunner van. Jammer dat de plaat het niet deed voor u. Wel tof om ze zo snel te kunnen passen.
Ik wist niet dat ze al snel onderdelen hadden voor de fois
Nee daar ben ik geen fan van, zwart blijft voor mij het mooiste
Phoe wat een mooie set!
Nee, ze gaan prima samen vind ik, dus nog efkes doorsparen en die vintage houden.
Ik heb ook nog een 2998-2 dus vintage zit nog/al in de collectie.
Ik vind het nog steeds wel goed te pruimen eigenlijk.
Dus heb je al een “FOIS”
Jij ziet de hele wereld door een maanbrilletje Roald
Jouw speedmasters zijn vele malen mooier dan dit ding vind ik.
Of zoek naar een donor? De prijzen van een 1479 zijn aardig gestegen, maar er zijn vast nog leuke deals te vinden. De prijs van laser welding en polijsten kost ook geld.
Lekker bezig! En de 3590 doet het ook goed zonder de 1479 band
Vintage Speedy houden en de FOIS erbij.
Heb je deze hier al eens gepost?
Ik vermoed dat ze de stalen 321 niet teveel in de weg willen zitten, met een prijskaartje 2x zo hoog als de FOIS. Een saffieren doorkijkachterdeksel is niet zo heel spannend, want dat zit ook al op de standaard Moonwatch. Dus ik denk niet dat het om een besparing gaat.
Ik was wel aangenaam verrast door de chopard. Ook een zeer mooi horloge, maar zou hem nooit kopen voor die prijs, meer dan 10k voor deze.
Wel een mooie configuratie en diameter
Jonger! 3570😉 wel ik draag hem altijd op leder, maar het is een beetje zoals bij jou, ik heb het graag allemaal netjes!
Bedankt! Jij bent ook goed bezig trouwens op speedy vlak
Bedankt, jouw ed white blijft eindgame voor mij!
Bedankt, het blijft wat die speedmasters!
Idd! Ben echt blij dat ik voor een speedy ben gegaan!
Ja ja, maar toch….