Speedmaster only VI (Deel 6)

25 likes

Hij wordt wel steeds beter te krijgen. En op chrono onder list zie ik :ok_hand: Gaat ie er komen?

1 like

19 likes

Even 2 Speedies; de Moon gaat eruit en de Broad Arrow kwam net aan de deur!

22 likes

Het regent hier Snoopy’s de laatste tijd! En aangezien hij al een tijdje op mijn verlanglijstje stond kon ik niet achterblijven: NA :partying_face:

Volledig brushed Nixon bracelet staat in bestelling. Vind ik persoonlijk de mooiste combi met deze.

Bedankt @Meistersinger voor de prettige aankoop!

56 likes

Gefeliciteerd! Staat bij mij ook steeds hoger op het lijstje…

1 like

mooie snoopy

1 like

Gefeliciteerd :clinking_glasses:

1 like

Gefeliciteerd, geniet ervan!

1 like

Dankjulliewel!

1 like

Van Harte :+1: met jullie mooie Speedmaster !

2 likes

Gefeliciteerd M! Je bent lekker bezig de laatste tijd. Heb je al een nieuwe watchroll besteld? Opeens twee erbij op korte termijn!

1 like

Mooi man, gefeliciteerd :tada:

1 like

Allereerst proficiat met je snoopy, topper he!

Als antwoord op je vraag; hij komt er ooit. Initieelbij de AD eens mogen passen en toen deed hij me niet veel. Vorig jaar van @Watchstick_81 eens mogen passen op een kleine GTG, toen deed hij mij minder dan bijvoorbeeld de ST1 en de snoopy. Maar ondertussen op enkele gelegenheden tegengekomen en het daagt me wel, ooit. Al ben ik eerlijk, ik heb de voorbije jaren hier genoeg over nagedacht en sommigen zagen dit in het gezocht topic of door conversatie; eerst een tintin.

3 likes

En jij laat die zomaar binnen… :scream:
Grapje, één van m’n favoriete. :ok_hand:

1 like

Ik like ff zo want m’n likes zijn op, maar wat een beauty! Enjoy!

1 like

Errug mooi. Heel veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd! Staat hier ook hoog op het lijstje.

1 like

Van harte! :star_struck:

1 like

Thanks Jordy! Ik heb vooralsnog genoeg aan m’n watchcases voor 2 horloges thuis en 6 in de kluis. M.a.w. ik kom er nog 4 tekort :wink:

Zeker, blij mee! Over de Ed White: Ik snap het helemaal, het is niet per se een heel opvallende Speedmaster op het eerste gezicht. ST1 en de Snoopy knallen er meer uit. Maar de verfijnde details maken het horloge voor mij en die zijn erg op me gegroeid de afgelopen jaren. In combinatie met het prachtige uurwerk natuurlijk. Hij heeft wel wat uniciteit in de catalogus moeten afstaan aan de FOIS, maar nog steeds: favo moderne Speedy :+1:

Bedankt! Ga ik zeker doen

Snap ik! Hoe meer Snoopy’s hoe meer vreugde :v:

3 likes