Ik moet mezelf altijd eraan helpen herinneren dat het juist deze referentie is waar de eerste moderne flatlink zijn debuut maakte. En het is nog steeds uniek voor dit horloge, want het is de enige 20mm flatlink band tot nu toe.
Ik heb 'm op mijn Snoopy gezet, maar de Nixon band lonkt ook! Zo hadden ze het eigenlijk moeten uitbrengen. Maarja, toen bestond het nog niet?
Daar heb je wel een punt; de snoopy verdient wel een andere band! En op deze is die echt top!
De foto’s hier op het forum maakten mij zeer nieuwsgierig / geïnteresseerd in de nieuwe Pro met witte plaat. Nu op vakantie binnen gelopen bij de lokale dealer maar die had 'm niet op voorraad. Geen probleem; “ik kan 'm morgen hier hebben vanuit een ander filiaal”. Een dag later het telefoontje; “the watch has arrived”… dus op naar de dealer!
Ik moet toegeven dat mijn eerste indruk niet helemaal “wow” was. Ik vond hem “witter” dan op de foto’s, zelfs een beetje kaal… Op de foto’s leek het wit een tint donkerder (een heel klein beetje “zilver-grijzig”). De band is ook een stuk lichter en voelt (daardoor?) wat minder robuust dan mijn “gewone” Pro (uit 2018).
Na een tiental minuten in de hand / aan de pols merkte ik toch dat ik het horloge bijna met tegenzin terug gaf en mijn vrouw toen ook nog eens heel verbaasd ging kijken “neem je die niet? Die is toch wel erg mooi?”. Ik zelf zat nog te denken “maar is ie ook 9000 euro mooi?” toen de juwelier (waar we inmiddels al een jaar of 5 klant zijn) dat “probleem” wegnam (nou ja, een flink stuk kleiner maakte) door een onverwacht hoge korting aan te bieden. An offer I could not refuse…
Dus bij deze de nieuwe aanwinst ; laat de zomer maar beginnen!
Gefeliciteerd! Mooi verhaal zo en het is zeker een leuke voor de zomer! Mag ik vragen hoeveel procent korting je kreeg? Dat zie je niet meer zo vaak, maar dat is vooral het lokale vraag-en-aanbod natuurlijk.
Dude Ben benieuwd!
Erg mooi. Veel plezier ermee.
Het gaat maar door
Prachtig, veel draagplezier!
Zo dan, en de volgende is al onderweg.
Kijk uit naar de NA topic.
Van Harte met deze mooie aanwinst
Goed bezig !!
Allen dank! Ik denk dat dat wel goed gaat komen! Na de eerste dag dragen en de halve dag naar mijn pols staren ben ik wel “om”
De band vind ik dan iets minder mooi dan die van de oude Speedmaster maar het draagcomfort is zeer hoog; je vergeet al snel dat je hem om de pols hebt. Ook de microverstelling geeft net dat beetje extra ruimte dat je soms nodig hebt aan het einde van een warme dag.
En het staat mooi bij een kop cappuccino!
Na 7 weken weg te zijn geweest van de week eindelijk een belletje dat mijn Speedmaster na condensatie sporen te hebben aangetroffen weer terug is van volledige servicebeurt onder garantie en met nieuwe glaasje. Keurig alles erbij geleverd vanuit Omega (pouch, mooie schoonmaakdoek en meetwaardes, maar verrek zitten er opeens twee dikke diepe krassen onderaan de deksel die er eerst niet zaten…. Nou dat is even minder, waren ook echt nog ‘vers’. Nu wederom weer terug naar Omega om het te laten oplossen, keurig geholpen wel door … kleine domper helaas. Hoe het heeft kunnen gebeuren blijft een raadsel, hopelijk gaat het niet weer 7 weken duren
Pff vervelend zeg, hoop dat je snel je speedy weer terug hebt!