Speedmaster only VI (Deel 6)

Fraai setje zo!

19 likes

Mijn nieuwe ‘door-de-weekse’ hit en run. Dat laatste is overdreven.

30 likes

Ben benieuwd hoe jouw Snoopy eruit ziet als je het belletje krijgt;

3 likes

18 likes

Toch even zelf de loep erbij genomen. Yikes

Heb je de up"down"grade?

Dat ziet er wel erg matig uit zeg. Iets om goed op te letten dus :grimacing:

Ziet er wel naar uit.

IMG_9618

2 likes

Morning deze Speedy Tuesday. Mooi moment om hem weer eens om te slingeren (en geen zin om de datum te verzetten op de andere horloges :wink:).

18 likes

Hier zie je goed het vergelijk. Ik ben benieuwd hoe Omega hier zelf naar kijkt. :face_with_monocle:

Wellicht zonder loupe. :sweat_smile:

Wat een vreemd verhaal joh. Benieuwd hoe de achterkant eruit ziet.

Deze koper op reddit heeft het over moeten betalen zonder het horloge te hebben gezien en levering zonder doos en papieren:

https://www.reddit.com/r/OmegaWatches/comments/1leh41b/ob_snoopy_delivery_frustration_typical_or_unusual/

Die van mij ook even gecheckt :grin:

Het is weer tijd voor mesh :palm_tree:

23 likes

Goedemorgen succes met de hitte vandaag en maak er een mooie dag van! #SpeedyTuesday

18 likes

18 likes

Het is duidelijk dat ze de productie moeten stoppen
Dit verjaardagsfeestje duurt al veel te lang (alweer 5 jaar…) :slight_smile:

Macroshot van mijn Snoopy:

Als je het “probleem” niet op 30cm met het blote oog kan zien, zal Omega er niks mee doen. Het is immers geen afwijking, maar gewoon de huidige productie als er al zoveel meldingen zijn. Uitzonderlijke afwijkingen worden wel altijd behandeld.

Edit: vreemd genoeg hebben de “afwijkende” wijzerplaten wel een scherpere tekst en mooiere sterren.

1 like

Ik heb deze dus.

Grappig dat omega zelf een loupe in de doos steekt, zodat je het zeker ziet :stuck_out_tongue_winking_eye: de foto’s van reddit zijn ook wel barslecht en doen een oordeel onrecht aan.

Goede macro’s zijn wel een must in dit verhaal, mijne was een vlugge iphone shot. Ik deel de mening van @Watchstick_81 over het blote oog. Maar ben ik de enige die ook een andere tint blauw ziet?

2 likes

Dinsdag kantoordag en ….

15 likes

Komfit blijft te gek. Is dit een originele?

1 like

Ja ze zijn cool als je van de NASA / Apollo look houdt, Het is een Forstner re-edition, dus geen originele vintage.

2 likes