Speedmaster only VI (Deel 6)

Ook van Harte :+1: met een de leukste heruitgaves.

1 like

Zit te kijken voor deze band op mijn FOIS , iemand ervaring met Uncle Straps ?

9 likes

Dank jullie wel!

Bij deze nog een plaatje van de Speedymoon op de 1450/808 band.
Volgens Ilovemyspeedmaster.com zou het uit December 1987 moeten komen, dus het is heel aannemelijk dat het op de 1450 band is geleverd. Ergens in Januari 1989 is de productie gestopt en toen kwam het op een 1479 band, wat ook dicht bij de 3590.50 ligt die iets later uitkwam.

34 likes

Wel met de flatlink van hem

21 likes

27 likes

Vandaag een bezoekje gebracht aan de Omega AD in Malaga. Alleraardigste caballero gaf uitleg en rondleiding in de prachtige zaak vol mooi spul…
Ik vroeg specifiek naar de nieuwe Omega FOIS en de Speedmaster Pilot ref 332.10.41.51.01.002.

De FOIS komt vrijdag of zaterdag bij hem binnen :star_struck:.
Hij verwacht zeer binnenkort de Speedmaster Pilot.
Dus mocht iemand iets leuks zoeken….

10 likes

Die Flight Qualified staat op mijn kopen kopen lijstje :sunglasses: Zo mooi die combi! En heerlijk praktisch met een auto uurwerk :ok_hand:t3: Sorry aan u handwinders alhier :innocent:

5 likes

Zeker. Ik dacht dat deze eerst enkel verkrijgbaar zou worden voor USAF piloten, maar de verkoper verzekerde mij dat hij gewoon te koop is.

2 likes

Dat was deze…

3 likes

Met het klompje goud om de arm voor de haard luisteren naar Chris Rea…. Leven is zwaar maar iemand moet zich opofferen …:sunglasses:

30 likes

45 likes

30 likes

En van wie is deze fraaie Speedy? Jij was niet echt een Speedy-man toch?

2 likes

Tijdje te leen om er aan te wennen :joy:

4 likes

Ik vind jou meer iemand voor een mooi gepatineerde 145.022 of zelfs 105.012 :smile:

20 likes

mooi! Uit het blauwe hier? :slight_smile:

24 likes

Champagne dial ?

Correct!

1 like

Yes.