Sunday Reversed Panda Day!
Lekkere combi. Dat is toch de ST1 met een 3861 sapphire bracelet? Of met de hesalite bracelet? Kan het niet helemaal goed zien of middelste polished zijn of niet.
Dank! Het lijkt hier idd of er polished links tussen zitten, maar is gewoon de brushed band (van de sexy plexi). Deze vond ik beter passen omdat de ST1 volledig brushed is (op de omega logo’s na).
Gaaf!
Dinsdag is al bijna voorbij en helemaal vergeten wat te posten! Voor de laatste 5 uur en 42 minuten: Happy Speedy Tuesday!
Potverdikkie! Dat is wellicht één van je beste tot nu toe! Heerlijk! En dat zonder koffieboontjes
Nog steeds blij met je camera?
Ik zat er nog wel aan te denken om er bij te strooien
Jawel, maar wil nog steeds een nieuwe haha.
Iemand ervaring met deze band,? Schijnt een feestje om de pols te zijn. Heb nog even een laatste dieuwtje nodig waar ik nog nooit z’n dure lederen band heb aangeschaft.
Voor m’n Fois overigens
Geen ervaring, maar het lijkt mij gelijk aan kalfsleer te zijn (in dit geval jonge stieren) en de kwaliteit daarvan is bepalend hoe soepel en zacht het om de pols zit. Maar dat kan alleen als de binnenvoering ook van hoge kwaliteit is. Staat daar iets over vermeld? Bij Bulang krijg je kwaliteit maar ze zitten met hun prijzen ook aan de bovenkant van de markt, dus je zou ook een goedkoper kalfsleer strap kunnen proberen.
Crowdfunding starten!
FF iets anders op deze mooie Speedy Tuesday…, is ‘ie al binnen??
Ook hier benieuwd!