Iemand ervaring met deze band,? Schijnt een feestje om de pols te zijn. Heb nog even een laatste dieuwtje nodig waar ik nog nooit z’n dure lederen band heb aangeschaft.
Voor m’n Fois overigens
Iemand ervaring met deze band,? Schijnt een feestje om de pols te zijn. Heb nog even een laatste dieuwtje nodig waar ik nog nooit z’n dure lederen band heb aangeschaft.
Voor m’n Fois overigens
Bij mijn vorige speedmaster had ik meerdere bandjes van hun aangeschaft waaronder de taurillon en geen spijt van gehad, allen zaten zeer prettig.
Speedmaster & bandjes paar jaar geleden verkocht en onlangs weer een speedmaster in bezit en je raad het al…moet weer bandjes hebben
Voordat ik bij hun weer bestel eerst iets anders proberen, nu een fluco in bezit die er veel op lijkt. Maar nog niet op de speedmaster gehad…weinig tijd de laatste paar dagen.
Geen ervaring, maar het lijkt mij gelijk aan kalfsleer te zijn (in dit geval jonge stieren) en de kwaliteit daarvan is bepalend hoe soepel en zacht het om de pols zit. Maar dat kan alleen als de binnenvoering ook van hoge kwaliteit is. Staat daar iets over vermeld? Bij Bulang krijg je kwaliteit maar ze zitten met hun prijzen ook aan de bovenkant van de markt, dus je zou ook een goedkoper kalfsleer strap kunnen proberen.
Crowdfunding starten!
FF iets anders op deze mooie Speedy Tuesday…, is ‘ie al binnen??
Ook hier benieuwd!
Ik heb het idee dat de zoektocht nog steeds gaande is.
Ja
Nee
Helaas nog geen tijd gehad voor goede foto’s te maken, het is vandaag binnengekomen.
Hierbij alvast een indruk:
De ECHTE Mitsukoshi! Eén van 300 stuks uit 2003. Gevalideerd door Omega en binnenkort de NA hier op het forum. Want dit was een zoektocht zoals ik deze nog nooit had meegemaakt. Bijna opgelicht, velen fakes ontmaskerd en bij toeval op een megadeal gestuit!