Ik heb het idee dat de zoektocht nog steeds gaande is.
Ja
Nee
Helaas nog geen tijd gehad voor goede foto’s te maken, het is vandaag binnengekomen.
Hierbij alvast een indruk:
De ECHTE Mitsukoshi! Eén van 300 stuks uit 2003. Gevalideerd door Omega en binnenkort de NA hier op het forum. Want dit was een zoektocht zoals ik deze nog nooit had meegemaakt. Bijna opgelicht, velen fakes ontmaskerd en bij toeval op een megadeal gestuit!
Ik had al een klein vermoeden dat binnen jouw collectie die nog een upgrade kon doormaken! Leuk hoor.
Van harte en je weet wel een cliffhanger te maken van je na:ok_hand:t3:. Leuk ik kijk er naar uit
Top man! Ziet er prachtig uit. Als een Modsukoshi niet genoeg is je per se een echte wil ben je pas echt een liefhebber. Van harte
Dat is makkelijk praten achteraf
Grapje, ik denk dat ik het in privé gesprekken al vaker heb laten doorschemeren?
Dank je wel!
Dank je! Ik denk dat het ook een zeer leerzame NA gaat worden voor iedereen die naar een Speedmaster kijkt, waarvan de service-onderdelen vrij op de markt beschikbaar zijn!
Thanks man! Ja dat is ook de strekking van mijn NA denk ik, want optisch verandert er niet veel. Alleen het prijskaartje en het gevoel.
Waanzinnig gaaf
Nieuwsgierig!
Ja precies dit dus… naja we zijn benieuwd
Aha, ik dacht dat het bij dat echec was gebleven waarover je verhaalde op OF.
Heel goed gedaan, na een zware tocht dus toch nog de waardevolle beloning

Want dit was een zoektocht zoals ik deze nog nooit had meegemaakt. Bijna opgelicht, velen fakes ontmaskerd en bij toeval op een megadeal gestuit!
Jeee wat een cliffhanger
Zooo dat is een prachtige NA! Ben benieuwd naar de NA topic en de reis naar deze prachtige aanschaf.
En kort vraagje, is de andere al terug van Omega?
Mooi man! Idd, het kenmerkt de liefhebber als je de Modsukoshi moét vervangen door de real deal Mitsukoshi!

Waanzinnig gaaf

Heel goed gedaan, na een zware tocht dus toch nog de waardevolle beloning

Zooo dat is een prachtige NA!

Mooi man!
Thanks!

En kort vraagje, is de andere al terug van Omega?
Nee helaas nog niks van gehoord, wel vorige week naar geïnformeerd. Vakantietijd…zucht

Dat is makkelijk praten achteraf
Grapje, ik denk dat ik het in privé gesprekken al vaker heb laten doorschemeren?
Dank je wel!
Je had je mod mee toen in utrecht en je was zeer duidelijk over een echte, achter een jaar van cal321 en speedymoons moest het wel zoiets worden!
Wat me je andere?

Wat me je andere?
Wat ik met de andere ga doen? De Modsukoshi? Deze ga ik laten servicen en de verkoop ik. De basis is een 1999 Speedmaster 3572.50. Mocht iemand nog een fullsetbirthyear Speedy zoeken . Ik twijfel nog of ik ‘m terug laat bouwen naar de originele staat of als mod laat.
2 weken geleden mijn FOIS gepost. Gisteravond aan de slag gegaan met mijn ‘reguliere’ Speedmaster en wat houtskool . Nog steeds erg steriel, maar voor mij een mooie manier om te ontdekken wat het licht doet. Binnenkort wat meer levendigere foto’s proberen.
De chronograaf laat je bewust zo lang lopen?
Eigenlijk is dit puur toeval. Heb hem al een tijdje niet gedragen en blijkbaar met lopende chrono in de kluis opgeborgen. Omdat ik de wijzers wel ‘oke’ vond staan heb ik hem geen reset gegeven. Een lopend horloge fotograferen is wat lastiger. Met name omdat ik het horloge na de schoonmaakbeurt niet meer wil aanraken.