Speedmaster only VII (Deel 7)

Wat ik met de andere ga doen? De Modsukoshi? Deze ga ik laten servicen en de verkoop ik. De basis is een 1999 Speedmaster 3572.50. Mocht iemand nog een fullsetbirthyear Speedy zoeken :smile:. Ik twijfel nog of ik ‘m terug laat bouwen naar de originele staat of als mod laat.

1 like

2 weken geleden mijn FOIS gepost. Gisteravond aan de slag gegaan met mijn ‘reguliere’ Speedmaster en wat houtskool :stuck_out_tongue_winking_eye:. Nog steeds erg steriel, maar voor mij een mooie manier om te ontdekken wat het licht doet. Binnenkort wat meer levendigere foto’s proberen.

27 likes

De chronograaf laat je bewust zo lang lopen?

Eigenlijk is dit puur toeval. Heb hem al een tijdje niet gedragen en blijkbaar met lopende chrono in de kluis opgeborgen. Omdat ik de wijzers wel ‘oke’ vond staan heb ik hem geen reset gegeven. Een lopend horloge fotograferen is wat lastiger. Met name omdat ik het horloge na de schoonmaakbeurt niet meer wil aanraken.

1 like

Perfecte band staat mooi en draagt zeer comfortabel.

1 like

Ik ga hem bestellen :+1:

Band ziet er zeer fraai uit. Hoe bevalt de buckle? In mijn ervaring kunnen after market bandjes nog weleens wat grote / grove buckles hebben. Waardoor het geheel niet meer zo verfijnd voelt.

Het is een kwalitatief bandje met een ok gesp, maar naar mijn mening is dat met €95,-
Goed betaald.

De Pigskin vind ik persoonlijk een mooier bandje.

Van watchstrapheaven

4 likes

Ik heb op al mijn bulang banden met veel plezier omega buckles gestoken! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Dank voor de foto’s, heel fraai!

1 like

Goedemorgen,

:slightly_smiling_face::+1:

19 likes

fijne dag iedereen!!:watch:

16 likes

27 likes

19 likes

Fijn weekend Speedy lovers :muscle:t3::rocket:

17 likes

De Speedy met z’n toekomstige eigenaar. #MakingMemories

24 likes

De pré-neo-vintage caliber 1861, motor nummer 3 van de Speedmaster professional.
:yum:

18 likes

Onze NA: geboren op Speedy Tuesday :heart:.

37 likes

Wauw fantastisch, van harte gefeliciteerd!!

1 like

Gefeliciteerd. Het allermooiste. Geniet ervan.

1 like