Proficiat, de meest fantastische aanwinst!!
Waarom deze nog op voorraad lag is mij een raadsel maar wat een gelukje voor hem;
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd met de NA
Hopelijk was het ook een Speedy delivery badum
Geniet van deze dagen want voordat je het weet is hij/zij alweer 4 en gaat hij/zij naar school.
4,5 uur, we mogen zeker niet klagen .
Wow! Gefeliciteerd.
Gefeliciteerd! De mooiste aanwinst die je maar kunt wensen.
Geweldig
en van harte met die mooie aanwinst !
Ik heb, ook niet onbelangrijk , eindelijk de juiste band voor de Albino gevonden. De 1479/812 deed het niet voor me , te smalle schakels of zo…en met dat zwart knalt dat creme/wit er lekker uit.
Vraagje aan alle Speedy Masters hiero.
Na het verkopen van m’n 3570.50 heb ik toch een beetje spijt gekregen… duh.
Nu twijfel ik tussen een recente cal 3861 Hesalite of een FOIS 2024.
Is er iemand die ze allebei heeft? Of foto’s van beiden naast elkaar?
Ik kan ze wel gaan passen in Breda, maar wil ze eerst eens naast elkaar zien op een foto of de diameter echt zoveel verschilt en of de 19mm band op de FOIS niet te iel oogt.
Koop de Fois, erna ga je de reguliere ook missen en koop je die ook, dan heb je ze allebei
OT: FOIS zeer leuk model maar het geeft niet het klassieke speedy gevoel imho
Maar dan wil ik die witte ook
Daar ben ik dus een beetje bang voor
Only Fans?
Qua grootte zie ik niet merkbaar een verschil op deze foto
Ik zou de FOIS niet als 1e kopen.
Ik draag nog altijd de Moonwatch Pro het meeste. Van mijn bescheiden collectie. En kan de andere 2 zo verkopen maar de Speedy pro echt never!
De blauwe plaat van de FOIS 2024 is prachtig, ga hem zien ! en de kast van 39mm maakt nauwelijks uit met een Professional. Die is 39,5-40 en alleen door de bezel toont hij groter. Voeg ze samen dan krijg je dit ;
Ik heb ook een FOIS 2012 en die is ook prachtig, draag iets lichter.
En hier een PRofessional naast een IWC van 39mm met en zonder bezel. De FOIS is dus net zo groot
Welke is dit dan?
Het zou ook niet m’n eerste Speedy worden, maar wel de enige in de huidige collectie.
Mijn eigen bouwsel , de fois 2024 wijzerplaat en dan met baton wijzers in een Pro kast gestopt.