Speedmaster only VII (Deel 7)

21 likes

34 likes

23 likes

18 likes

31 likes

18 likes

Snoopy op fixoflex :wink: maken of kraken?

10 likes

Kraken. Zeker kraken.

6 likes

:joy: ik kraak hem ook qua looks, maar qua draagcomfort is dit wel next level heerlijk

2 likes

Nope, niet doen hoor

1 like

Help… :scream:

1 like

:face_with_peeking_eye: snoopy dislike

1 like

Deze kan echt perfect flexibel om je ruimtepak heen. Beetje open minded jongens kom op :joy:

5 likes

Dacht in een flits het woord ‘vuilnisbak’ te lezen, de enige juiste beslissing. :face_with_hand_over_mouth:
Ware het niet dat er ‘ruimtepak’ staat. :joy:

1 like

Neuh… doe maar niet :blush:

Kijk hij is wel flex, maar om een vuilnisbak is denk ik wel erg ambitieus, dan kun je hem meteen wegflikkeren.

Maar even serieus: deze band is op zichzelf heel erg fijn. En vind hem ook mooi. Heb hem gekocht voor op m’n Serica field.

Even shockeren in het Speedmaster topic toch :smile:

5 likes

Moest even kijken wat dat voor horloges zijn.
Kende het merk niet.
Maar zelfs de voordeur is gemaakt van fixoflex bij Serica :rofl:

On topic.
Zal kijken of ik morgen nog een mooie foto kan posten van mijn “saaie” 3861. :laughing:

4 likes

Ook niet mijn keuze, heb zelfs altijd moeite om dat woord fatsoenlijk uit te spreken: flixo, fix, flik, flixofles, glucose, zelfs de woordherkenning op m’n iphone heeft er moeite mee.

Maar hee, al vindt de hele wereld het lelijk, het is jouw pols!

2 likes

Op dit model staat het niet fantastisch, maar de band zelf draagt echt mega comfortabel, snap de heren van weleer wel.

Helemaal eens. Leuk detail: De Fixoflex merknaam is opgekocht door CDMLEC een paar jaar geleden (Nederlandse guys die ook het merk Airain en Le Bois & Co nieuw leven hebben ingeblazen). En ze hebben deze bracelet opnieuw uitgebracht.

Leuk stukje over een extension bracelet, ook icm een Speedy:

:joy: Jij mag glucose zeggen

2 likes