Speedmaster only VII (Deel 7)

Helemaal eens. Leuk detail: De Fixoflex merknaam is opgekocht door CDMLEC een paar jaar geleden (Nederlandse guys die ook het merk Airain en Le Bois & Co nieuw leven hebben ingeblazen). En ze hebben deze bracelet opnieuw uitgebracht.

Leuk stukje over een extension bracelet, ook icm een Speedy:

:joy: Jij mag glucose zeggen

2 likes

Ik vind het dus best tof zo die band op die speedy uit t artikel :sunglasses:

1 like

Toen ik 7 jaar geleden het horloge van mijn opa in handen kreeg kort na zijn overlijden bleek het een Seamaster met 321 uurwerk op een…. juist! Volgens mij was er een verbond van oudere heren in die tijd @drh :sweat_smile:

Bonuspunten voor wie het horloge ernaast raadt.

11 likes

Heel gaaf! Is dit een Omega extension bracelet?

1 like

Okay als ik mijn luiken openzet, maar de kleur matched niet vind ik. Zo mat lijkt het ?

1 like

Overigens kan het wel volgens Omega

3 likes

De brushing matcht idd niet goed. Het was dan ook geen serieus voorstel voor de Snoopy, maar ik vind deze banden wel echt gaaf.

9 likes

Dank je!

Nee een “gewone” Fixoflex. Heb hem er ff bijgepakt:

3 likes

Ook maar gelijk even on-topic met een fotootje van nu net:

22 likes

Mijn moeder draagt regelmatig een Seamaster van haar vader, (ook) op Fixoflex.

Ontopic: 1450 beats Fixoflex anytime! Ik heb van de week een 2e 1450 gekocht om er 1 volledig compleet te kunnen maken :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Nice!

Ik mis alleen dat fliepeltje in de sluiting….

Que?

15 likes

Ja die quick release zeg maar :sweat_smile:

1 like

Verrek. Ik was echt onder de indruk dat de 1450 geen quick release had.

Ik zie hem echter zitten op mijn 1450. Weer wat geleerd :v:

2 likes

14 likes

Allebei?

Anders dibs :joy:

Dit is zeg maar het omgekeerde van “make that the cat wise” en “now comes the monkey out of the sleeve” :smiley:

1 like

:joy: Als ik van mn fliepeltje af wil ben je de eerste die het hoort.

2 likes

Een omgekeerde panda en eentje die wel rechtop zit? De Speedy Tuesday 1 en de Modsukoshi. Binnenkort komt echt het NA topic uit van de Mitsukoshi, ik wacht nog op wat leuks uit Japan voor de laatste foto.

27 likes